مشکی‌پوشان سه سال است برای سقوط نکردن می‌جنگد

هافبک مشکی پوشان می‌گوید در لیگ هفدهم شانس با تیم مشهدی یار نبوده است و آنها مسیر دشواری برای بقا در لیگ برتر دارند.

حسین زامهران درباره اولین دیدار مشکی‌پوشان در فصل جدید که با شکست مقابل استقلال خوزستان همراه شد گفت: این بازی در نیمه ما ۵ موقعیت صد در صد گل داشتیم. در هفته‌های اخیر تمامی بازی‌های ما اینطور بوده و حق ما باخت نیست. نمی‌دانم بدشانسی یا هر چیز دیگری است ما نتوانستیم برنده شویم. اگر در بیست دقیقه اول گلزنی می‌کردیم شرایط کاملا فرق می‌کرد.

هافبک مشکی پوشان در ادامه گفت: کار ما از هفته‌های گذشته سخت شده بود و این بازی هم به آنها اضافه شد.

زامهران درخصوص انتخاب داوود مهابادی به عنوان سرمربی مشکی پوشان اظهار داشت: قبل سابقه همکاری با ایشان را داشتم و در مس رفسنجان به همراه ایشان بودم. از آقای مهابادی شناخت داشتم و شاگردانشان بودم و می‌شود گفت فوتبال حرفه‌ای ام را به ایشان مدیونم.

بازیکن مشکی‌پوشان امیدوار است در تقابل با استقلال، آنها امتیازگیری کنند. زامهران افزود: آنها چندین هفته روی دور هستند و خیلی خوب بازی می‌کنند. تیم قابل احترامی هستند اما برای اجرای فوتبال خوب در ورزشگاه آزادی حاضر می‌شویم و امیدواریم همراه با نتیجه مناسب باشد.

زامهران در ادامه درخصوص شرایط نابسامان تیم قعرنشین گفت: ما روی کاغذ شانس داریم اما کار خیلی سختی داریم. باید چهار بازی پیش رو را برنده شویم و بقیه تیم‌های پایین جدولی ببازند. این سخت است و تلاشمان را انجام می‌دهیم.

نسبت به دو سال قبل که در این تیم بودم مشکلات مالی کمتر بود ولی از نظر فوتبالی شانس نداشت. مشکی‌پوشان سه سال است برای سقوط نکردن می‌جنگد و اگر اینگونه پیش برویم نتیجه نمی‌دهد.

image_print
84 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *