مدیریت شهری از هر رویدادی که حال مردم را خوب کند، استقبال می‌کند

رئیس شورای شهر مشهد گفت: مجموعه مدیریت شهری و شورای شهر از هر رویدادی که حال مردم را خوب کند باید استقبال نماید، مردم ما مردمانی نجیب و قدرشناسی اند که به حداقل‌ها قانع هستند ولی متاسفانه برخی از دیدگاه‌ها و نگرش‌ها همین حداقل‌ها را نیز از ایشان دریغ می‌کند؛ برگزاری جشنواره و نمایشگاهی که بر عناصر فرهنگی و هویت بخش ایران اسلامی تاکید دارد، اقدام ارزشمندی است

محمدرضا حیدری در آیین افتتاح نمایشگاه «نوروزگاه ایران در مشهد» که در محل نمایشگاه بین‌الملی مشهد برگزار می‌شود، افزود: برگزاری نمایشگاهی که بر عناصر فرهنگی و هویت بخش ایران اسلامی تاکید دارد، اقدام ارزشمندی است.

وی تاکید کرد: با زحمات تلاش‌های شبانه روزی دست اندکاران نمایشگاه بین المللی مشهد این جشنواره و نمایشگاه برگزار شد و قدردان تلاش‌های این عزیزان هستیم.

حیدری اضافه کرد: در تقویم نمایشگاهی، نمایشگاه‌های روتین و مدونی با جامعه هدف و مخاطبان مشخص وجود دارد اما این اتفاق و برگزاری مراسم نوروزگاه در تعطیلات سال نو را بعنوان نخستین اقدام مدیریت جدید نمایشگاه مشهد به فال نیک می‌گیریم.

رئیس شورای شهر مشهد با اشاره به این که هماهنگی و انسجام بخشی برای اقدامی فرهنگی، کار دشواری است، خاطرنشان کرد: از تمامی برگزارکنندگان این جشنواره، غرفه دارانی که از استان‌های مختلف حضور یافتند تشکر می‌کنم.

وی تاکید کرد: مجموعه مدیریت شهری و شورای شهر از هر رویدادی که حال مردم را خوب کند باید استقبال نماید، مردم ما مردمانی نجیب و قدرشناسی اند که به حداقل‌ها قانع هستند ولی متاسفانه برخی از دیدگاه‌ها و نگرش‌ها همین حداقل‌ها را نیز از ایشان دریغ می‌کند؛ برگزاری جشنواره و نمایشگاهی که بر عناصر فرهنگی و هویت بخش ایران اسلامی تاکید دارد، اقدام ارزشمندی است.

حیدری تصریح کرد: آنچه در این نمایشگاه وجود دارد، عناصر فرهنگی و هویت بخشی است که در شرایط کنونی به شدت نیازمند برجسته سازی آنها هستیم و باید آنها را با مردم و نسل جوان خود پیوند دهیم. کارکرد انسجام بخشی که امروز شاهد آن هستیم یکی از کارکردهای نمایشگاه جدای از کارکرد‌های فرهنگی،اجتماعی و اقتصادی است و به شدت احساس می‌شود.

وی اضافه کرد: فضایی برای مردم ایجاد شده که ساعاتی در آن حضور داشته باشند و با میراث پیشین خود آشنا بشوند و از برنامه‌های متنوع فرهنگی استفاده کنند فرصت مبارکی است و امیدواریم دوستان ما در تجربه نخست خود موفق باشند.

حیدری در پایان اظهار امیدواری کرد: امیدواریم با کسب این تجربه در سال‌های آینده با فرصت مناسب تر بتوانیم این نوروزگاه را با حضور همه استان‌ها داشته باشیم تا تمامی زائرین و گردشگران مشهد در ان حضور می یابند.

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *