پیگیری تخصیص بخشی از مالیات بر ارزش افزوده فولاد خراسان به فیروزه

نماینده نیشابور و فیروزه در مجلس شورای اسلامی گفت: تلاش می کنیم بخشی از مالیات بر ارزش افزوده فولاد خراسان به فیروزه اختصاص داده شود.

حمید گرمابی افزود: شهرک صنعتی عطار در شهرستان فیروزه با تلاش‌های مسئولین جانی تازه گرفته و تمامی‌ زمین‌های آن به فروش رفته و آماده‌ی توسعه است.

نماینده نیشابور و فیروزه در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: خوشبختانه تجمیع تعدادی از زمین‌ها در بخش سرولایت توسط مالکین نمونه‌ای خوب برای رفع مشکل خرده‌مالکان و استفاده از تسهیلات دولتی برای آبیاری مکانیزه‌ی زمین‌ها است. با وجود بحران آب راهی جز آبیاری تحت فشار و کشت گلخانه‌ای نیست.

عضو کمیسیون صنایع و معادن در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: وزارت ورزش و جوانان وعده‌ی دریافت بسته‌های کمکی شامل تجهیزات ورزشی برای نیشابور داده است که کمکی جانبی در حوزه‌ ورزش خواهد بود.

وی ابراز کرد: ارتقای روستاهای گرماب، برزنون و اسحاق‌آباد به شهر، با توجه به توانمندی‌هایی که دارند در دست پیگیری است و مسئولان تقسیمات کشوری قول بازدید از منطقه را در آغاز سال جدید داده اند.

این نماینده مردم در مجلس دهم، افزود: بازگشت ۴ روستای جدا شده از طاغنکوه شهرستان فیروزه بسیار کار دشواری است اما بازگشت این روستاها در دستور کار قرار دارد و امیدواریم هرچه زودتر این اقدام صورت پذیرد.متاسفانه زمانی که این اتفاق افتاد مسئولان شهرستان نباید اجازه‌ی آن را می‌دادند.

نماینده نیشابور و فیروزه در مجلس شورای اسلامی گفت:پیگیر اختصاص درصدی از ارزش افزوده‌ شرکت فولاد خراسان به شهرستان فیروزه به دلیل مجاورت و تاثیرپذیری از عوارض آن هستیم که عادلانه و بر مبنای اصول قانونی باشد.

 

منبع: مهر

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *