مسئولان و نمایندگان قدردان حضور مردم باشند

امام جمعه گناباد گفت: مسئولان، دولتمردان و نمایندگان مجلس شورای اسلامی با خدمات صادقانه به مردم و عمل به وعدههای خود قدردان حضور گسترده مردم در صحنه دفاع از ارزشهای نظام جمهوری اسلامی باشند.

حجت الاسلام والمسلمین حسن صادقی نسب در خطبههای نماز جمعه گناباد افزود: مسئولان با عمل به وعدههای انتخاباتی خود برای کاهش تنگناها در زمینههای گوناگون و از جمله اقتصادی جامعه تلاش کنند. مردم با وجود مشکلات اقتصادی در هر جا احساس کنند نظام جمهوری اسلامی به مخاطره افتاده و دشمنان در صدد مقابله با اصل دین اسلام هستند با حضور پرشور در صحنه مستکبران و ایادی سرسپرده آنها را ناامید میکنند و پایههای استکبار را به لرزه در میآورند.

وی گفت: دشمنان کینه توز و در راس آنها آمریکا و رژیم غاصب صهیونیستی باید بدانند که ملت ولایتمدار و انقلابی ایران با نظام جمهوری اسلامی و رهبرشان پیمان خون بسته­اند و هر جا احساس کنند این نظام در معرض خطر قرار گرفته با شرکت حماسی خود در صحنه ترفندهای معاندان را نقش بر آب میکنند.

خطیب جمعه گناباد افزود: مردم همیشه در صحنه ایران با حضور گسترده خود در راهپیمایی نهم دی و همچنین محکومیت ناآرامیهای اخیر در سطح کشور به جهانیان و دشمنان ثابت کردند تا زمانی که این نظام از سرمایه عظیم حضور مردم و هدایتهای حکیمانه ولایت فقیه و رهبر معظم انقلاب برخوردار است دشمنان به هیچ عنوان به اهداف سوء خود نمی­رسند.
 

 

منبع: ایرنا

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *