سناتورهای آمریکایی ایراد بنی‌اسرائیلی می‌گیرند

نماینده تربت جام، تایباد و باخرز در مجلس شورای اسلامی گفت: طرح ۴ سناتور آمریکایی برای تحریم بیشتر علیه کشورمان به بهانه مفقود شدن مامور سابق اف‌بی‌آی”ایراد بنی اسرائیلی” است.

جلیل رحیمی جهان آبادی  در خصوص طرح ۴ سناتور آمریکایی برای تحریم بیشتر جمهوری اسلامی ایران که «قانون مسئولیت‌پذیری ایران در قبال حقوق بشر و گروگان‌گیری آمریکایی‌ها» نام دارد، افزود: به نظر می رسد ایالات متحده باید پاسخگو باشد که چرا ماموران سابق اف‌بی‌آی در قالب گردشگر به کشورهای دنیا سفر می کنند و مشکلاتی را بوجود می آروند.

نماینده مردم تربت جام، تایباد و باخزر در مجلس شورای اسلامی اظهارکرد: بدون شک می توان اذعان کرد که اگر ایالات متحده آمریکا اسناد و مدارکی در خصوص ارتباط مفقود شدن «رابرت لوینسون» در حین سفر به جزیره کیش با کشورمان داشت، مطرح کرده بود.

وی ادامه داد: باید گفت که بیان چنین مسائلی از سوی سناتورهای آمریکایی بیشتر جنبه بهانه گیری دارد و به عبارتی یادآور ضرب‌المثل “ایراد بنی اسرائیلی” است.

این نماینده مردم در مجلس دهم تصریح کرد: اگر ایالات متحده به دنبال افزایش تحریم یا فشار سیاسی بر جمهوری اسلامی است باید به دنبال بهانه های دیگر باشند زیرا جامعه جهانی چنین موضوعی را نمی پذیرد.

عضو هیأت رئیسه کمیسیون حقوقی و قضایی در مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: آمریکایی ها متوجه شکست سختشان در برجام شده اند از این رو درتلاش هستند با بهره گیری از ابزارهای مختلف حلقه محاصره بر کشورمان را تنگ کنند و اجماع جهانی که علیه کشورمان از بین رفته را مجددا احیا کنند که این رفتارها نیز بخشی از سیاست مذکور است

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *