تلاش برای میزبانی از ایثارگران در مشهد

مدیر کل ورزش و جوانان خراسان رضوی گفت: به دنبال فراهم کردن این هستیم که همکارانی که تاکنون به مشهد نیامده‌اند و وضعیت و درآمد پایینی دارند به مشهد سفر کنند و بخشی از هزینه‌های آنها را اداره کل ورزش و جوانان متقبل می‌شود

کوروش صبوریان در چهارمین گردهمایی مشاورین مدیران کل و مسئولان ایثارگران وزارت ورزش و جوانان اظهارکرد: میزبانی از خانواده‌های شاهد و ایثارگر در مشهد و در جوار امام مهربانی‌ها برای ما افتخار ویژه‌ای است که با کمک دکتر خرم مشاور وزیر در امور ایثارگران در حال گسترش است.

وی افزود: به دنبال فراهم کردن این هستیم که همکارانی که تاکنون به مشهد نیامده‌اند و وضعیت و درآمد پایینی دارند به مشهد سفر کنند و بخشی از هزینه‌های آنها را اداره کل ورزش و جوانان متقبل می‌شود.
مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی خاطرنشان کرد: در گذشته نداشتن اطلاعات کامل از کارکنان شاهد و ایثارگر یکی از نقطه ضعف‌های وزارت ورزش و جوانان بود که خوشبختانه با راه اندازی سامانه امور ایثارگران در حال حاضر اطلاعات جامع و کاملی از این عزیزان در دسترس است.

صبوریان عنوان کرد: دیروز خدمت خانواده شهید بابانظر رسیدیم. خیلی از کتاب‌ها را می‌خوانیم اما وقتی حضوری صحبت می‌کنیم خیلی متفاوت است. دیروز پسر این شهید خاطراتی را گفت که تکان دهنده بود، ما باید با خانواده‌های شهدای شاخص صحبت و دعوت به روایتگری کنیم، همچنین کتاب شهدای ورزشکار را تدوین و آماده چاپ کرده‌ایم که حدود ۴۰۰ داستان در آن روایت شده است و نزدیک به ۸۰۲ صفحه است و تا دو ماه آینده چاپ خواهد شد.

image_print
75 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *