به آینده هاکی در خراسان رضوی امیدوارم

سرمربی تیم ملی هاکی گفت: خراسان تیم جوانی دارد مطمئنم در دو سال آینده نمایندگانی در تیم ملی امید و بعد بزرگسال به طور ثابت داشته باشند.

اسفندیارصفایی در آخرین روز اردو تیم ملی هاکی در مشهد اظهار کرد: آخرین مرحله اردو آمادگی وصل به اعزامی جام‌جهانی ۲۰۱۸ آلمان را در مشهد برگزار کردیم. این اردو اصلاحی ما بعد از مسابقات اتریش و آنالیزهای که در آن بازی‌ها داشتیم برگزار تا نقاط ضعف خود برطرف کنیم.

وی افزود: مسابقات پیش‌رو هر چهار سال یک بار برگزار می‌‌شود که در دوره قبل توانستیم رتبه چهارم این رقابت‌ها را از آن خود کنیم و تلاش داریم بتوانیم در این دوره مقام بهتری کسب کنیم و برای کشور افتخار آفرینی کنیم.

سرمربی تیم ملی در خصوص میزبانی مشهد از این اردو تصریح کرد: این اردو به همت اداره کل ورزش و جوانان و هیئت هاکی خراسان رضوی برگزار شد، از قبل این پیش‌بینی را داشتیم که آخرین اردو را در مشهد به خاطر طیف مثبت و معنوی این شهر انتخاب کنیم چون وصل به اعزام است نیاز به آرامش داریم و این آرامش در اینجا فراهم است.

صفایی عنوان کرد: اردوهای تیم ملی را برای توسعه این رشته در استان‌هایی برگزار می‌کنیم که بستر آماده دارند تا الان ۶ اردو در استان‌های مختلف با هدف این که در کنار بازیکنان تیم ملی از بازیکنان بومی در تمرین‌ها استفاده کنیم برگزار کردیم، در این اردو نیز ۵بازیکن از خراسان رضوی در کورس تمرینات قرار گرفتند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: در بخش آقایان از خراسان رضوی توقعی نیست چون هنوز تیم جوانی دارند  اما در بخش خانم‌ها انتظارت بیشتر است سرمربی تیم ملی بانوان نیز خراسانی است اما مطمئنم در دو سال آینده در بخش آقایان نمایندگانی در تیم ملی امید و بعد بزرگسال به طور ثابت داشته باشند.

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *