برگزاری همایش سبک فول کیک بوکسینگ در مشهد

همایش مشترک سبک فول کیک بوکسینگ مشهد مقدس سه شنبه 24 بهمن در آکادمی ورزشی طهماسبی برگزار شد.

در این همایش عیسی طهماسبی مربی رسمی فدراسیون ژیمناستیک، مجتبی امیدوار مربی و داور بین‌المللی و مسئول سبک فول کیک بوکسینگ مشهد، عزیزالله موجریان مربی رسمی فدراسیون ورزش‌های رزمی، علی مسرور مربی رسمی فدراسیون ورزش‌های رزمی و سجاد مرادی حضور داشتند.

آموزش و اجرای فنون مختلف توسط اساتید و ورزشکاران این رشته از جمله برنامه‌های اجرا شده در این همایش بود.

عزیزالله موجریان هدف از برگزاری این همایش را حفظ روحیه و ایجاد انگیزه در ورزشکاران دانست و گفت: ترویج روحیه پهلوانی از جمله اهداف مهم دیگر در برگزاری این همایش بود.

وی ادامه داد: آموزش و اجرای درست فنون زیر نظر مربیان کارآزموده و مجرب یکی دیگر از اهداف ما در این همایش بوده است که تاکنون توانستیم به این مهم به خوبی دست پیدا کنیم و چندین قهرمان کشوری و استانی را در همین آکادمی پرورش و تحویل جامعه ورزشی بدهیم.

استاد و مربی فدراسیون ورزش‌های ‌رزمی در ادامه اظهار داشت: عموم هنرجویان این آکادمی فنون سبک فول کیک بوکسینگ را از پایه و زیر نظراساتید رسمی که عمدتا از قهرمانان این سبک می‌باشند شروع کرده و در چهار رده سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان تمرینات با جدیدترین متدهای آموزشی در حال برگزاری است.

موجریان اضافه کرد: با توجه به ظرفیت موجود اعم از هنرجویان و اساتید ممتاز فنی این سبک و روند رو به رشد جمعیت آماری مطمئنا باید منتظر حضور قهرمانان این سبک در سکوهای قهرمانی کشور و اعزام‌های جهانی در رده‌های سنی مختلف باشیم.

در پایان این مراسم از ورزشکاران منتخب و مدال آور در مسابقات مختلف تجلیل به عمل آمد.

 

 

گزارشی از حامد دائمی

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *