برخورد قاطع دستگاه قضایی با رانندگان پرخطر

قاضی شریعت‌یار با بیان اینکه دستگاه قضایی بدون هیچگونه اغماضی با رانندگان پرخطر برخورد می‎کند، گفت: از اوایل بهمن ماه دستگاه‎های مسئول برای اجرای هرچه بهتر طرح پایلوت پیشگیری از تصادفات در محور وکیل‌آباد و آزادراه شهید شوشتری مکلف شدند تا نقص‌ها و کاستی‌های موجود در محورهای مذکور را مرتفع کنند.

معاون دادستان عمومی ‌و‌ انقلاب مرکز استان خراسان رضوی و رییس کارگروه پیشگیری از تصادفات، افزود: دستگاه قضایی بدون هیچگونه اغماضی با رانندگان پرخطر که آرامش و آسایش جامعه را مختل می کنند با قاطعیت برخورد خواهد کرد و ان شاالله با همکاری مردم بزودی شاهد شهری بدون تصادف و بدور از حوادث ناگوار باشیم.

وی تصریح کرد: از اوایل بهمن‌ماه دستگاه‎های مسئول برای اجرای هرچه بهتر طرح پایلوت پیشگیری از تصادفات در محور وکیل‌آباد و آزادراه شهید شوشتری مکلف شدند تا نقایص و کاستی های موجود در محورهای مذکور را مرتفع کنند تا در هنگام اجرای طرح قصوری متوجه آنها نباشد، در غیر این صورت باید در برابر قانون پاسخگو باشند و به نسبت سهم تقصیرشان با آنها برخورد خواهد شد چراکه این یک مطالبه مردمی و ما نیز مصمم به اجرای آن هستیم.

این مقام قضایی در پایان گفت: در اجرای این طرح با رانندگانی که از قانون تخطی کنند بدون هیچ اغماضی برابر قانون برخورد خواهد شد.

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *