برگزاری مسابقات تیراندازی با اهداف پروازی در بخش کدکن تربت حیدریه

رقابت های تیراندازی با اهداف پروازی گرامیداشت شهدای کدکن (ازتوابع تربت حیدریه) با معرفی نفرات برتر در این بخش پایان یافت.

در پایان این دوره از مسابقات که برای اولین بار با شرکت ۴۰ ورزشکار در روستای حاج بیگی بخش کدکن برگزار شد، عباس کارگزاری و رضا قاضی زاده هر دو از تربت حیدریه عناوین اول و دوم را به خود اختصاص دادند.

صادق لطفی احمدی از تربت جام در مکان سوم ایستاد و احسان صالحی از کاشمر نیز عنوان سوم مشترک را بدست اورد.

مهدی غلامی رییس هیأت تیراندازی تربت حیدریه در حاشیه این مسابقات اظهار کرد: با توجه به اهمیت حفظ منابع طبیعی و گونه های زیستی و وجود طبیعت بکر و گونه های طبیعی ارزشمند در مناطق مختلف شهرستان تصمیم گرفتیم مسابقات تیراندازی اهداف پروازی را در سطح بخش ها و توابع تربت حیدریه برگزار و از ظرفیت این مناطق استفاده نماییم.

وی اضافه کرد: در این دوره از مسابقات ورزشکارانی از مشهد،تربت جام، کاشمر، فیض آباد، رشتخوار و تربت حیدریه حضور داشتند که در ۴ مرحله بصورت حذفی با یکدیگر به رقابت پرداختند.

رییس هیات تیراندازی تربت حیدریه ادامه داد: عباس کارگزاری، رضا قاضی زاده و محمد فیروزی ورزشکاران برتر تیرانداز شهرستان به مسابقات تیراندازی قهرمانی کشور که اواخر مردادماه در مجموعه ورزشی آزادی تهران برگزار میگردد اعزام خواهند شد.

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *