افزایش قیمت نداریم

مدیر طرح تنظیم بازار جهاد کشاورزی خراسان رضوی گفت: قیمت کالاهایی همچون برنج، شکر، فرآورده‌های لبنی، و گوشت در آستانه سال جدید تغییر نمی‌کند.

حمیدرضا جوادی با اشاره به ایام پایانی سال و نزدیکی به عید نوروز افزود: در این ایام با افزایش قیمت مواجه نخواهیم شد. در واقع عدم تغییر قیمت در خصوص یکسری از کالاهای اساسی از سوی رئیس جمهور و معاون اول مورد تاکید بوده که این کالاها شامل برنج، شکر، فرآورده‌های لبنی، گوشت و… است.

وی ادامه داد: کنترل قیمت‌ها در کالاهای ذکر شده از طریق مبادی تولید و معاونت بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت تحت نظارت و کنترل است. همچنین در مبادی خورده فروشی نیز این امر کنترل می‌شود و و با افرادی که گران‌فروشی می‌کنند، برخورد خواهد شد.

مدیر طرح تنظیم بازار جهاد کشاورزی خراسان رضوی در پاسخ به سوالی در خصوص اینکه آیا سرمای اخیر باعث آسیب به محصولات شده و این امر بر قیمت‌ها تاثیرگذار است، گفت: اگر مانند سال گذشته که پرتقال آسیب دید، چنین مساله‌ای باز هم بروز کند، واردات را دنبال خواهیم کرد و دولت برای آن مصوبه می‌دهد. سال گذشته پرتقال مورد نیاز استان مازندران و گیلان از ترکیه وارد شد.

 

 

منبع: ایسنا

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *