احتمال کم قدرت گرفتن اصولگرایان

نماینده مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی گفت: در زمان کنونی مقایسه دولت دوم اصلاحات با دولت دوازدهم و قدرت گرفتن مجدد جریان اصولگرایی در عرصه سیاست اقدام اشتباهی محسوب می شود زیرا موضوعات روز کشور مانند اشتغال رها شده است.

حجت الاسلام و المسلمین نصرالله پژمانفر در خصوص احتمال قدرت گرفتن مجدد جریان اصولگرایی در عرصه سیاست بعد از دولت دوازدهم افزود: به نظرم مردم کشورمان هوشیار و بسیار فهیم هستند لذا در این عرصه ملاحظه هیچ فردی را نمی کنند.

نماینده مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مردم به کارآمدی و توانمندی افراد توجه می کنند، اضافه کرد: اینکه برخی عنوان می کنند مردم بر اساس گرایش های سیاسی رای می دهند و در این راستا فضایی ایجاد می کنند امری غلط است. البته در این رابطه مردم باید ببینند افراد با چه نگاه و برنامه ای در انتخابات حضور می یابند.

وی ضمن تاکید بر اینکه خیلی زود است در خصوص موضوع مذکور صحبت کنیم، ادامه داد: باید اذعان کرد که هم اکنون موضوعات روز کشور مانند اشتغال و غیره رها شده و چنین موضوعاتی بیشتر از سوی نیروهای دولتی که امروزه نمی توانند به مشکلات پیش روی‌شان  پاسخ دهند مطرح می شود لذا در زمان کنونی پرداختن به این موضوعات اقدام اشتباهی است.

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی تهران در خصوص اینکه آیا اصولگرایان چهره جدیدی برای انتخابات آتی دارند یا خیر، خاطرنشان کرد: چون در نشست ها حضور ندارم واقعا در این زمینه اطلاعی ندارم.

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *