روزبهان: وسایل مورد نیاز تمرینات محمد دانشور تهیه شده است

رئیس هیئت دوچرخه سواری خراسان رضوی گفت: با حمایت مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی تجهیزات مورد نیاز برای تمرینات محمد دانشور خریداری شده است.

مهدی روزبهان اظهار کرد: از ابتدای سال ۹۶ تاکنون محمد دانشور ۴ مدال آسیایی برای کشورمان به ارمغان آورده است. در تمرینات اخیر محمد دانشور در مشهد پس از مسابقات آسیایی ازبکستان این ورزشکار ملی پوش از مدیرکل ورزش و جوانان که درآن زمان از تمرینات تیم استان بازدید داشتند درخواست دستگاه پاورنت برای استفاده از تمرینات را داشت.

وی افزود: این دستگاه وسیله‌ی ضروری برای تمرینات دوچرخه سواران حرفه‌ای سرعت است که با قول مساعد صبوریان اعتبار این دستگاه تامین شد و هم‌اکنون محمددانشور در تمرینات خود از این دستگاه استفاده می‌کند.

روزبهان ادامه داد: تمامی برنامه‌های هیئت دوچرخه‌سواری خراسان‌رضوی مانند برگزاری مسابقات رنکینگ، تشکیل استعدادیابی، اهدای جوایز به ورزشکاران دوچرخه‌سواری و نظایر این اقدامات در تقویم درج شده و طبق آن پیش می‌رود، یکی از افتخارات هیئت دوچرخه‌سواری خراسان‌رضوی، رشد چشمگیر دوچرخه‌سواران استان اعم از همگانی و قهرمانی به‌دلیل تلاش هیئت برای اجرای برنامه‌ها به بهترین نحو ممکن بوده است.
رئیس هیئت دوچرخه سواری خاطرنشان کرد: هیئت دوچرخه‌سواری خراسان‌رضوی طی دو سال متوالی در دو بخش جوانان و بزرگسالان قهرمان و نایب قهرمان کشور شده است، نرسیدن ورزشکاران دوچرخه‌سواری به مقام قهرمان کشوری دلایل مختلفی داشته که یکی از آنها قهرمانی ۳۳ ساله تبریز به‌دلیل برگزاری تورنمنت‌های متعدد است، البته خراسان‌رضوی در راستای قرار گرفتن در مقام نخست درصدد انجام این امر است.
وی گفت: هیئت دوچرخه‌سواری خراسان‌رضوی از مقام سیزدهم کشوری در گذشته به مقام دوم رسیده و با برگزاری تورنمنت‌های مختلف اعم از تور چشمه‌سبز گلمکان و برگزاری مسابقات آسیایی، مطمئناٌ در صدر کشور قرار گرفته و سرآمد ورزش دوچرخه‌سواری در سطح کشور می‌شود.

روزبهان افزود: تاثیرات تلاش‌های هیئت دوچرخه‌سواری خراسان‌رضوی در تعداد ورزشکاران استان نمایان است، تعداد ورزشکاران دوچرخه‌سوار در بخش همگانی به هزار و ۵۰۰ نفر و در بخش قهرمانی به ۳۰۰ نفر رسیده است، همچنین چهار نفر از هفت ورزشکار دوچرخه‌سوار کشور از خراسان‌رضوی بودند، به عبارتی ۶۰ درصد از قهرمانان کشور به این استان تعلق دارند.

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *