برگزاری همایش پیاده‌روی خانوادگی در مشهد

رئیس هیئت ورزش‌های همگانی از پیاده‌روی خانوادگی جمعه ۲۰بهمن ماه با حضور کلیه مردم عنوان‌ها، سازمان‌ها و نیروهای مسلح در مشهد خبر داد.

رضا آذریان ضمن عرض تبریک دهه فجر، سی و نهمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اظهار کرد: وزارت ورزش و جوانان جمهوری اسلامی ایران یکی از برنامه‌های خوبی که در این ایام انجام داده است ابلاغ به اداره کل‌ها مبنی بر ایجاد شور و نشاط فرهنگی در سطح کشور است و به این نتیجه رسیده است، شور و نشاط فرهنگی و اجتماعی با یک پیاده‌روی خانوادگی در سطح کشور می‌تواند ایجاد شود و این ابلاغیه به کل ادارات کشور ارسال شده است.

وی افزود: بیشترین مسئولیت برگزاری این برنامه با هیئت ورزش‌های همگانی و ورزش‌های بومی محلی است. تا الان سه جلسه در سطح استان داشتیم همچنین در سطح شهرستان‌ها نیز این جلسات برگزار شده است.

رئیس هیئت ورزش‌های همگانی تصریح کرد: چون ابلاغیه با تاخیر به ما ارسال شد و قرار بر این بوده است ششم، سیزدهم و بیستم بهمن در سطح کشور برگزار شود ششم بهمن ماه این همایش برگزارنشد در ۱۳و۲۰بهمن پیاده‌روی خانوادگی را برگزار می‌کنیم و اقدامات اولیه انجام شده است و طی جلسه‌ای که با مدیر کل داشتیم مطمئن باشید برنامه خوبی در ‌سطح استان خواهیم داشت.

آذریان خاطرنشان کرد: المپیاد ورزش‌های همگانی در مشهد نیز دیروز آغاز و فینال این مسابقات هفته آینده به مناسبت دهه فجر برگزار می‌شود، پیاده‌روی خانوادگی مشهد جمعه ۲۰بهمن ماه با حضور کلیه مردم عنوان‌ها، سازمان ها و نیروهای مسلح از میدان تقی آباد تا پارک کوهسنگی در ساعت هفت و سی دقیقه صبح برگزار می‌شود.

وی عنوان کرد: همزمان با پیاده‌روی، دوچرخه‌سواری همگانی و هدایای خوبی پیش بینی شده است، از شبکه سه برنامه صبح و نشاط همزمان با هرمزگان پخش زنده داریم.

رئیس هیئت ورزش‌های همگانی اظهار کرد: خروجی این برنامه را بازتاب بزرگی می‌بینیم که در کشور دیده خواهد شد. وقتی المپیاد ورزش‌های همگانی برگزار شد، جلسه‌ای با روسای ادارات و هیئت‌ها گذاشتیم بازخورد بسیار خوب و استقبال مردم از این برنامه‌ها را دیدیم و مطمئن هستیم این برنامه هم به همین شکل بازخورد مثبت دارد و باید تشکر از مدیرکل و روسای هیات‌ها و اصحاب رسانه داشت که در برگزاری این المپیاد زحمت کشیدند و در بهتر اجرا شدن این برنامه نهایت تلاش خود را به کار گرفتند.

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *