پیام بودجه 97، همدلی تمام دستگاه‌های کشور است

نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی گفت: پیام بودجه 97 برای ما این است که نیازمند یک تلاش مضاعف و همدلی در همه قوا و دستگاه‌های کشور هستیم.

رضا شیران خراسانی، با اشاره به بودجه سال 97 افزود: پیام بودجه امسال به ما این است که نیازمند یک تلاش مضاعف و همدلی میان همه دستگاه‌ها و قوا هستیم.

وی افزود: 276 هزار میلیارد تومان اعتبارات هزینه‌ای است که پیش بینی شده و از آن 204 هزارمیلیارد تومان تنها حقوق و 30 هزار میلیارد تومان با سررسید اصل و سود اوراق مشارکت بوده، یعنی 306 هزار میلیارد تومان اجتناب ناپذیر است؛ در واقع 101 هزار میلیارد تومان نفت، 128 هزار میلیارد تومان مالیات، 21 هزار میلیارد تومان صندوق توسعه ملی و 38 هزار میلیارد تومان برای اوراق مشارکت درنظر گرفته شده و اگر همه این ارقام تحقق پیدا کند ما به نقطه‌ای می‌رسیم که بتوانیم کشور را در حوزه اعتبارات هزینه‌ای پیش ببریم.

شیران خراسانی افزود: در حوزه اعتبارات و دارایی‌ها چه در بخش سرمایه و چه در بخش مالی علی رغم این که 6 میلیارد دلار از صندوق ملی برداشت می‌کنیم، نیازمند هستیم که در یک فضای همدلی و با تلاش مضاعف از این گردنه نیز نظیر سایر گردنه‌هایی که در مسیرمان بود، عبور کنیم.

نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: استان خراسان رضوی با وجود 27 میلیون زائر داخلی و خارجی و همسایگی با کشور مهم افغانستان که علاوه بر قاچاق مواد مخدر، مرکز مهمی در زمینه تکثیر گروه‌های تروریستی محسوب می‌شود توانسته 5 درصد بیش‌تر از سایر استان‌های کشور احساس امنیت را در مردم ایجاد کند که قطعا عنایت ویژه ثامن‌الحجج و تلاش‌ها و گذشت‌های کسانی که به طور مستقیم و غیرمستقیم در حوزه امنیت استان نقش ایفا کرده‌اند، در این زمینه موثر است.

وی با بیان اینکه تمامی نعمت‌ها در کنار امنیت معنا پیدا می‌کند، خاطرنشان کرد: امنیت بهترین نعمت الهی و اصلی‌ترین نیاز بشری است و پیشرفت‌های اقتصادی، علمی، فرهنگی بهداشتی در کنار آن رشد پیدا می‌کنند.

 

 

منبع: ایسنا

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *