شهرام مکری فیلم معمایی و پلیسی می‌سازد

شهرام مکری از کار روی پروژه فیلمی معمایی و پلیسی خبر داد.

این کارگردان سینما با بیان اینکه «در حال حاضر مشغول کار روی یک فیلم‌نامه جدیدی از خانوم نسیم احمدپور که در فیلم هجوم هم با هم همکاری داشتیم،هستیم»،گفت: برنامه ما این بود که اواخر سال جاری این کار تولید شود اما ممکن است تولید فیلم به خاطر سفرهایی که در پیش دارم عقب‌تر بیافتد و در سال 97 کارهای فیلم را انجام بدهم.

وی عنوان کرد: مدل این فیلم در ادامه سینمایی است که خودم کار می‌کنم، به معنای تجربه گرا بودن. اما از طرف دیگر استایل خیلی متفاوتی با فیلم «ماهی و گربه» و «هجوم» دارد. فکر می‌کنم تماشاچی با یک مدل تازه‌ای ازمدل فیلم سازی‌ای که من دارم دنبال می‌کنم روبرو شود.

مکری یادآور شد: راجع به داستان سعی می‌کنم که کم توضیح بدهم زیرا می‌خواهم سورپرایز باشد. اما یک ایده داستانی خیلی جالبی در فیلم وجود دارد که در آینده و هنگامی که به ساخت فیلم نزدیک‌تر شدیم آن راخواهم گفت. این فیلم  تم معمایی و پلیسی دارد.

این کارگردان سینما در خصوص استقبال مردم از فیلم هجوم اظهار کرد: از استقبال به معنای اینکه مردم بلیط خریده باشند تا الان راضی هستم. در همین مشهد سینما هویزه فیلم را به سالن بزرگ تری  منتقل کرده به خاطر اینکه فیلم تماشاچی دارد. طبق آمار در تهران هم در هر سانس بیش از 90 تماشاچی برای دیدن فیلم داشتیم.

وی ادامه داد: درخصوص استقبال به این معنا که تماشاچی فیلم را دوست داشته باشد یانه، طبق معمول هم نقدهای مثبت و هم نقدهای منفی وجود دارد. این موضوع خوب است و نشان می‌دهد که یک فیلم زنده است و دارد با تماشاچی کار می‌کند. من از این موضوع راضی هستم.

این کارگردان سینما خاطر نشان کرد: از اول آذر ماه یک سری مجلات سینمایی و نوشته‌های منتقدان بیرون آمده که امیدوارم این موضوع هم بتواند بحث‌های سینمایی را داغ تر کند و به این موضوع منجر شود که تماشاچی‌های بیشتری هجوم را ببینند.

مکری تصریح کرد: در مجموع با توجه به شرایط حال حاضراکران سینمای ایران که بسیار شلوغ است و برای فیلم‌هایی که جریان اصلی سینمای ایران هستند فرصت و جای کمی برای نمایش وجود دارد از وضعیت اکران فیلم هجوم راضی هستم.

 

 

منبع: ایسنا

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *