دستگیری دو سارق خودرو با 6 فقره سرقت در تربت حیدریه

فرمانده انتظامی شهرستان تربت حیدریه از دستگیری 2 سارق حرفه ای خودرو با 6 فقره سرقت خبر داد.

فرمانده انتظامي شهرستان تربت حيدريه گفت: در پی گزارش 2 فقره سرقت خودرو در یکی از مناطق حاشیه شهر تربت حیدریه تیمی از ماموران كلانتري 12برای بررسی موضوع وارد عمل شدند.

سرهنگ اكبر آقابيگي افزود: تیم تجسس كلانتري 12 با بررسی سرقت و یک سری تحقیقات میدانی به فردی سابقه دار مظنون و پس از جمع آوری مستندات و ادله کافی با هماهنگی مقام قضائی او را در یکی از روستاهای حاشیه شهر دستگیر کردند.متهم که در ابتدا منکر هرگونه سرقتی بود در مواجهه با ادله و مستندات کشف شده لب به اعتراف گشود و به يك فقره سرقت پراید و پنج فقره سرقت محتويات خودرو در سطح شهرستان تربت حيدريه با همدستی یکی از دوستان ندامتگاهي خود اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان تربت حیدریه بيان داشت: در ادامه این عملیات ماموران کلانتری 12 با هماهنگي مقام قضائي همدست 45 ساله متهم و یک نفر مالخر را دستگير و در بازرسي از مخفيگاهشان تعداد زیادی وسایل مسروقه شامل انواع آچار آلات، لاستيك زاپاس،پخش،باطري و ساير محتويات خودرو كشف کردند.

سرهنگ آقابيگي با اشاره به معرفي متهمان به دادسرا از شهروندان خواست: با رعایت نکات ایمنی و استفاده از تجهیزات ضد سرقت، در نگهداری خودرو خود و محتويات آن جدیت لازم را داشته باشند.

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *