دولت دوازدهم مطالبه‌گری را اشاعه کرد

معاون سیاسی، امنیتی فرماندار تربت حیدریه گفت: یکی از خصیصه‌های منحصربفرد دولت دوازدهم اشاعه و تقویت فرهنگ مطالبه گری و نقد رفتاری مسوولان است.

مهدی ناصری افزود: در پیوند با این موضوع، تاکید شده کارگزاران دولت در استانداری‌ها و فرمانداری‌ها، خود را مبرای از نقد ندانسته و در مقابل انتقادات تنها پاسخگوی رفتار خود باشند و در قابل گزارش‌های مستند، به تبیین عملکرد خویش بپردازند.

وی تصریح کرد: در عین حال شهروندان باید به این موضوع مهم واقف باشند که حاکمیت فضای نقد به مفهوم تخریب اموال عمومی و هتاکی به مسوولان نبوده و تداوم چنین رفتارهایی نتیجه‌ای جز به هدر رفتن سرمایه‌های ملی و اجتماعی در برنخواهد داشت.

ناصری به کلیدواژهای مطرح شده در فضای مجازی با عنوان ‘نه به گرانی' اشاره و اظهار کرد: اصل ماجرا خواسته به حقی است و هیچکس از گرانی و فقر حمایت نمی کند، اما استفاده ابزاری و جناحی مخالفان دولت و موج سواری بر احساسات پاک مردمی اقدامی خلاف اخلاق و منافع ملی است.

معاون سیاسی، امنیتی فرماندار تربت حیدریه با توصیه به هوشیار بودن شهروندان نسبت به سوء استفاده کنندگان از فضای روانی جامعه تاکید کرد : شایسته است شهروندان مطالبات خود را از طریق مبادی قانونی و مشروع پیگیری کنند.

 

 

منبع: ایرنا

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *