توجه به جمعیت بانوان، راهی برای رسیدن به توسعه پایدار

مدیر امور شورای اسلامی شهر و شهرداری مشهد گفت: برای رسیدن به توسعه پایدار راهی جز توجه به جمعیت 50 درصدی بانوان در جامعه نیست.

مریم علیزاده در اولین جلسه مجمع مشورتی بانوان شهرداری مشهد که در تالار قدیم شورای اسلامی شهر برگزار شد، افزود: برای رسیدن به توسعه پایدار نمی‌توان 50 درصد جامعه که بانوان هستند را نادیده گرفت.

وی بیان کرد: در حال حاضر جمعیت زیادی از بانوان در شهرداری مشهد فعالیت دارند اما نیاز است تا کیفیت کار این بانوان افزایش پیدا کند.

مدیر امور شورای اسلامی شهر و شهرداری مشهد تصریح کرد: در مدیریت جدیدی که در دنیا وجود دارد نگاه حاکمیتی بالا به پایین نیست بلکه در حال حاضر مدیریت باید در کمال صداقت به جامعه پاسخگو باشد لذا بانوان به عنوان مادران جامعه راحت‌تر می‌توانند با این نوع مدیریت کنار بیایند.

وی با بیان اینکه ما هیچ فرقی با آقایان نداریم، اضافه کرد: در حیطه کار حق گرفتنی است لذا اگر موفق باشیم می‌توانیم الگوی مناسبی برای دیگران باشیم.

مدیر امور شورای اسلامی شهر و شهرداری مشهد خاطرنشان کرد: در 100 سال پیش یک زن حتی حق رای نداشته اما در اسلام احترام به زنان همیشه وجود داشته است.

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *