پروانه تاکسی‌های فرسوده در مشهد تمدید نمی‌شود

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری مشهد مقدس گفت: پروانه تاکسی‌های فرسوده شهر مشهد مقدس بر اساس قانون بعد از اتمام دیگر تمدید نمی‌شود.

سید مهدی علوی‌مقدم در ارتباط با برخورد با تاکسی‌های فرسوده در شهر مشهد با بیان اینکه درخصوص ممانعت با تاکسیرانان دارای تاکسی فرسوده باید به دو بخش توجه شود، افزود: در بخش اول که قانون اختیار را به سازمان داده، پروانه تاکسی‌های فرسوده که هیچ اقدامی در زمینه نوسازی انجام نداده‌اند را تمدید نمی‌کنیم ضمن اینکه در شبکه‌های بیسیم، مبادی ورودی شهر و همچنین تاکسی‌های مدارس نیز دیگر تاکسی‌های فرسوده اجازه حضور ندارند.

وی در مورد ممانعت از حضور تاکسی‌های فرسوده در سطح شهر مشهد نیز گفت: بخش ممانعت و جلوگیری از یک خودروی فرسوده بر عهده پلیس راهنمایی و رانندگی است.

به گفته علوی‌مقدم، در حوزه تاکسی‌های فرسوده قانون مسکوت مانده و ما نیز مکاتبه‌ای با مراجع قانونی داشتیم که سازمان می‌تواند از حضور تاکسی‌های فرسوده ممانعت کند.

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری مشهد مقدس گفت: نکته بعد اینکه اگر امکان نوسازی برای تاکسیران فراهم نشود، نمی‌توان برخورد قانونی کرد البته تاکسیرانان باید ثبت‌نام اولیه را در زمینه نوسازی تاکسی انجام دهند.

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *