توافق پدیده شاندیز و پست برای خدمات سهام‌داری اجرایی می‌شود

مدیر عامل گروه شرکت‌های سرمایه­‌گذاری پدیده شاندیز گفت: در جهت تسهیل کار و تکریم سهام­داران برای دریافت خدمات سهام­داری قرارداد همکاری با شرکت پُست کشور امضاء کرده‌ایم و امروز برای اجرایی کردن آن جلسه­ای با مدیران پُست استان داشتیم.

ابوالفضل انتظاری روز یکشنبه در حاشیه دیدار با مدیرکل پست خراسان رضوی افزود : خوشبختانه شرکت پُست زیرساخت‌های لازم را فراهم کرده‌اند، نیروهای مورد نیاز سازماندهی شده و سامانه «سناپ» به طور آزمایشی مورد استفاده قرار گرفته است. بنابراین از ۱۵ دی ماه ۱۳۹۶ به تدریج و بطور رسمی در شهرستان­های منتخب، کار خدمات سهام­داری را از طریق شبکه پُست انجام می‌دهیم.

مدیر عامل گروه شرکت‌های پدیده در خصوص مراجعه سهام­داران به پست گفت : ابتدا کار را از مجموعه ساختمان مرکزی پُست خراسان رضوی آغاز می کنیم و در مرحله بعدی پُست صدف مشهد مورد بهره‌برداری قرار خواهد گرفت و به تدریج در شهرهای بزرگ خدمات سهامداری را از طریق پُست توسعه می‌دهیم.

انتظاری در مورد خدماتی که در قالب همکاری با شرکت پُست انجام خواهد شد، گفت: در قالب این همکاری خدمات سهام­داری همچون اطلاع از آخرین وضعیت سهام افراد، نقل و انتقال­هایی که صورت گرفته است، گواهی سهام و دریافت وکالت­های تشکیل مجمع عمومی ارائه می­شود که در هر مورد از سوی روابط عمومی گروه شرکت­های پدیده و سامانه ارسال پیامک، اطلاع رسانی لازم به سهام­داران انجام خواهد شد.

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *