اقدامات فتنه 88 در آشوب‌های اخیر دیده می‌شود

امام جمعه گناباد گفت: اقدامات فتنه ۸۸ در رفتار آشوب گران اتفاقات اخیر به وضوح مشهود است.

حجت الاسلام حسن صادقی نسب روز دوشنبه افزود: مردم گرانی‌ها را احساس می‌کنند و به آنها فشار وارد شده و مسئولین وظیفه دارند درد دل‌های مردم را بشنوند و برای آن چاره ای اتخاذ کنند.

وی اضافه کرد: اما در این میان عده ای نیز هستند که مشکلشان وضعیت اقتصادی نیست و حتی خود بخشی از افرادی هستند که در آسیب‌های اقتصادی نقش دارند و بر موج اعتراضات سوار می‌شوند تا آن را به اعتراضات سیاسی تبدیل کنند.

امام جمعه گناباد ابراز کرد: رفتارهایی که این افراد نشان می‌دهند درست همان رفتار فتنه ۸۸ و در راستایی است که معاندین نظام می‌خواهند قدم برمی دارند.

وی تاکید کرد: مسئولین نظامی و امنیتی باید با کسانی که در کشور خلل ایجاد می‌کنند برخورد کنند و اجازه ندهند تا به بیت المال که از پول مردم خریداری شده است آسیب برسد.

صادقی نسب با اشاره به برخی اقدامات معاندین و حمایت‌های امریکا از این گروه‌ها افزود: پایین کشیدن پرچم ایران و یا به آتش کشیدن آن چه ربطی می‌تواند به مباحث اقتصادی داشته باشد و آنها مطمئن باشند ملت ایران در مقابل این حرکات آنها خواهد ایستاد.

وی تصریح کرد: باید حمایت از تولید کننده صورت گیرد و تنهادر جایی که کمبود هست واردات انجام شود تا آرامش نسبی و اولیه حاکم شود.

امام جمعه گناباد نظارت بیشتر بر بازار را خواستار شد و بیان کرد: همه مردم مشکل دارند و این چیزی نیست که بتوان آن را کتمان کرد ولی راه حل آن نیز به خیابان ریختن و خسارت به بیت المال زدن نیست بلکه مسئولین ما با اقتصاد مقاومتی را اجرا و با تمام توان در راستای برطرف کردن مشکلات مردم کار کنند.

 

 

منبع: مهر

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *