وحدت سد مقابله با فتنه است

رئیس دفتر نمایندگی ولی فقیه در امور اهل سنت خراسان گفت:آنچه می‌تواند سد محکم در برابر فتنه ‌های باشد، اتحاد ، پیوستگی و انسجام امت اسلامی است.

حجت الاسلام اکبر فرجام افزود: امروز پرچم ظلم و خونریزی داعش با هم افزایی و همگرایی امت اسلامی فرو افتاده و هفته وحدت نماد شکرگذاری پیروزی های اخیر است.

وی با اشاره به اینکه امروز حاکم‌های نالایق با نقشه‌ها و طراحی‌های دشمن اقدام به فرقه سازی‌ مثل طالبان، القاعده و داعش کردند افزود: غفلت، ناآگاهی و تعصب پیکره اسلامی از جمله عواملی است که این وضعیت را در منطقه به وجود آورده است.

رئیس دفتر نمایندگی ولی فقیه در امور اهل سنت خراسان با بیان اینکه رنجوری و آسیب دیدگی که در منطقه وجود دارد بخش عمده آن ناشی از توطئه استکبار است که با دست مسلمانان اجرایی شده است گفت:  همت وحدت و شجاعت مسلمانان ستون فقرات یک جریان انحرافی و خشن را در منطقه شکسته  است.

وی ادامه داد: امروز مدعیانی که خود را خادم الحرمین می نامند  هیچ پرده‌پوشی از اینکه با رژیم صهیونیستی در ارتباط هستند ندارند  و این ارتباط را پنهان نمی‌کنند. رژیم صهیونیستی خیرخواه امت اسلامی نیست و حاکمان استکبار جهانی با آنها دست در دست هم دارند.

فرجام ابراز کرد: اگر این اتحاد آسیب ببیند، در لبه پرتگاه خواهیم بود و آنچه می‌تواند سد محکم در برابر فتنه ‌های باشد، اتحاد ، پیوستگی و انسجام امت اسلامی است. آنچه می‌تواند این جامعه رنجور و آسیب‌دیده را التیام بخشد، این است که حاکمان اسلامی به جای دست به دامن صهیونیست شدن در میان جامعه خود جایگاهی داشته باشند.

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *