سرقت به عنف با تهديد كلت كمری قلابی در مشهد

فرمانده انتظامي خراسان رضوي از دستگيري سارق به عنف كه با تهديد اسلحه از يك سوپر ماركت در مشهد سرقت کرده بود خبر داد.

سردار قادر كريمي با اعلام اين خبر گفت:‌ غروب روز نوزدهم آذرماه فردي با تماس به مرکز فوريت هاي پليسي 110 از وقوع يك فقره سرقت به عنف در بلوار هاشميه مشهد خبر داد.

وي افزود: با توجه به اين كه در اين گزارش اعلام شده بود عامل سرقت اسلحه كلت كمري در اختيار دارد بلافاصله دستورات لازم براي پي گيري سريع پرونده صادر و تيم هاي گشتي كلانتري هفت تير وارد عمل شدند. بررسي‌هاي اوليه نشان مي‌داد عامل سرقت با ورود به سوپر ماركت مقداري كالا خريد كرده و سپس در حالي كه اسلحه كلت كمري به همراه داشته با تهديد از پرداخت مبلغ خريد امتناع كرده و متواري شده است.

فرمانده انتظامي خراسان رضوي بیان کرد: بررسي هاي علمي كارشناسان پليس در همان دقايق اوليه گوياي اين مطلب بود كه اسلحه كلت استفاده شده در سرقت از سوپر ماركت قلابي است. تيم دايره تجسس كلانتري هفت تير با تحقيقات بعدي و اقدام هاي گسترده اطلاعاتي توانستند متهم را چهره زني و مورد شناسايي قرار دهند.

وي گفت: پليس مخفيگاه متهم را نيز شناسايي و پس از هماهنگي با مقام قضائي محل را به طور ضربتي مورد بازرسي قرار داد. در اين عمليات متهم اصلي پرونده كه جواني 20 ساله است و به مواد مخدر صنعتي اعتياد دارد و فرد ديگري كه 24 ساله است دستگير و 2 قبضه چاقو و يك قبضه اسلحه كلت قلابي كشف شد.

سردار کریمی خاطر نشان کرد: با دستورات مراجع قضائي تحقيقات از متهمان ادامه دارد .

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *