توسعه کشور مرهون مجاهدت‌های بسیج است

فرماندار سرخس گفت: توسعه و آبادانی کشور مرهون مجاهدت‌های بسیجیان گمنام است.

حسین سنجرانی در اجتماع بزرگ بسیجیان شهرستان سرخس در همایش «شکوه مقاومت» که به مناسبت سالروز بسیج مستضعفین در مسجد امام رضا علیه‌السلام این شهرستان برگزار شد، افزود: پیروزی انقلاب اسلامی در سال ۵۷ دستاوردهای بی‌شماری داشت که مهم‌ترین دستاورد آن استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی بود.

فرماندار سرخس تشکیل «بسیج» به فرمان امام راحل را یکی از بزرگ‌ترین دستاوردهای انقلاب اسلامی دانست و افزود: بسیج مستضعفین برآمده از متن ملت ایران بوده و این شجره طیبه عصاره ملتی است که روح و نگاهی الهی داشته و در متن این نگاه تفکر جهادی و فی سبیل الله قرار دارد.

وی گفت: بسیجیان ما همان کسانی هستند که پس از انقلاب اسلامی وقتی خطر دشمن را احساس کردند، دست از تحصیل و کار کشیدند و صادقانه از انقلاب و نظام اسلامی پاسداری کردند.

سنجرانی با اشاره به نقش بسیج در محرومیت‌زدایی و آبادانی کشور افزود: هرگز از یاد ملت بزرگ ما نمی رود ، بسیجیانی که برای محرومیت زدایی،عمرانی این مرز و بوم زندگی خود را رها می‌کنند تا به محرومان و مستضعفان خدمت‌رسانی کنند.

فرماندار سرخس اظهار کرد: امروز اگر کشور ما به این حد از عمران و آبادانی و توسعه رسیده و بسیاری از پروژه‌های عمرانی که اجرا می‌شود، نتیجه زحمات و مجاهدت‌های بچه‌های بسیجی است که بصورت گمنام در حال تلاش هستند.
فرماندار سرخس تصریح کرد: امروز هر جا مسئولیت سنگینی در کشورمان باشد، این بسیج است که بار آن را بر دوش می‌کشد.

سنجرانی تنها راه نجات کشور را بسط و گسترش روحیه بسیجی عنوان کرد و بیان داشت: دولتمردان در تلاش هستند تا پایان برنامه ششم طوری گام بردارند که زمینه رشد و توسعه کشور و اشتغال پایدار برای همه ملت ایران فراهم شود.

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *