آمریکایی‌ها به دنبال طرح پرونده ایران در شورای امنیت هستند

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با اشاره به اینکه تشکیل جلسه اتحادیه عرب از روی استیصال عربستان بوده است، گفت: مطرح کردن پرونده کشورمان در شورای امنیت با خط دهی و حمایت آمریکایی‌ها بوده است.

جواد کریمی قدوسی  در خصوص متهم کردن کشورمان به دخالت و ناامنی در منطقه توسط وزرای خارجه اتحادیه عرب افزود: تشکیل این اجلاس ضروری از روی استیصال است و فریادهای مسئولان سعودی به نوعی فریاد کسانی است که در باتلاق فرورفته‌اند و قابل نجات نیستند.

نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه رژیم آل سعود و صهیونیستی‌ها در معرض نابودی و از بین رفتن هستند، اظهار کرد: بر این اساس عربستان متمسک شده به اتحادیه عرب تا بتواند از کمک‌های سایر کشورها استفاده کند.

وی ضمن تاکید بر اینکه این دو رژیم با ارتباطات عمیق پنهان‌شان سالیان زیادی است که به دنبال ایجاد انشقاق میان کشورهای مسلمان و حاکم کردن تفکر صهیونیست‌ها در کل سرزمین‌های اسلامی هستندریال تصریح کرد: باید اذعان کرد که نقشه‌های از پیش تعیین شده این دو رژیم نقش برآب شده و جزء چند کشور کوچک حاشیه نشین، کشوری به طور موثر همراه این دو رژیم نیست.

این نماینده مردم در مجلس دهم با اشاره به اینکه بحث مطرح کردن پرونده ایران در شورای امنیت قطعا با خط دهی و حمایت آمریکایی‌ها بوده و انجام خواهد شد، ادامه داد: باید یادآور شد که شورای امنیت نمی تواند بر اساس اتهامات واهی اتحادیه عرب و سعودی‌ها قطعنامه علیه کشورمان صادر کند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: وزیر امورخارجه عربستان اذعان می‌کند که موشک‌های ایرانی از طرف یمنی‌ها شلیک شده در حالی که خودشان به خوبی می‌دانند که زاغه‌های موشک‌های بالستیک اسکات یمن بالغ بر 750 موشک اسکات بوده که با دخالت عربستانی‌ها در گذشته از دسترس خارج شده بود اما امروزه انقلابیون یمن آن‌ها را بهینه کرده‌اند.

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *