کار سختی مقابل دکل‌ها دارم!

قهرمان سنگین وزن جودوی ایران با بیان این که کار بسیار سختی مقابل عنوان‌داران جهانی و المپیک در این وزن دارد گفت: باید از فکر و چابکی‌ام استفاده کنم تا از پس این دکل‌ها بربیایم!

جواد محجوب، درباره عملکرد خوب خود در رقابت‌های گرندپری هلند که با کسب مدال برنز این رقابت‌ها پس از ۱۵ ماه دوری از جودو همراه بود اظهار کرد: مسابقات گرندپری از سطح بالا و خوبی برخوردار بود و اکثر قهرمانان و مدال‌آوران در این تورنمنت حضور داشتند. در این چند وقت که به جودو برگشتم تلاش زیادی در تمرینات داشتم و مربیان نیز چیزی برایم کم نگذاشتند. شرایط پیش رو در سنگین وزن بسیار دشوار است چرا که سنگین وزن‌های جهان با دو متر به بالا قد و داشتن ۱۵۰ یا ۱۶۰ کیلوگرم وزن حدود ۳۰ تا ۴۰ کیلو از من سنگین‌تر هستند و هر کدام مانند یک دکل می‌مانند. قطعا کار بسیار سختی مقابل آن‌ها خواهم داشت و باید با برنامه به مصافشان بروم.

وی افزود: در گذشته هم با همین دکل‌ها مسابقه یا تمرین داشته‌ام و فقط از لحاظ جثه کوچک‌تر از آن‌ها هستم. هرچند آن‌ها به واسطه جثه‌ بزرگشان قدرت و زور بیشتری دارند اما چابکی، جابجایی و قدرت انفجار من را ندارند و من می‌توانم از این مزیت استفاده و مقابل آن‌ها به برتری برسم. باید تلاش زیادی داشته باشم و قدرت بدنی‌ام را بالا ببرم تا در این وزن به خوبی جا بیفتم. باید از فکرم بخوبی در مبارزه‌ها استفاده کنم تا در این وزن به موفقت برسم.

جودوکار سنگین وزن ایران درباره احتمال بازگشت به وزن ۱۰۰- کیلوگرم گفت: برگشتن به منهای ۱۰۰ کیلوگرم کار بسیار سختی است و اصلا به آن فکر هم نمی‌کنم. الان ۱۱۸ کیلو وزن دارم و کم کردن ۱۸ کیلو وزن برایم بسیار سخت است و احتمال آسیب دیدگی‌ام را بسیار زیاد می‌کند.

گفتنی است؛ جواد محجوب پس از ۱۵ ماه دوری بار دیگر به جودو بازگشت و یک‌شنبه شب موفق شد در رقابت‌های گرندپری هلند، در سنگین وزن به مدال برنز این رقابت‌ها برسد.

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *