هدف گذاری دولت براستفاده از ظرفیت جوانان و بانوان در حوزه های مدیریتی

معاون اجتماعی، سیاسی و امنیتی استانداری خراسان رضوی گفت: دولت تدبیر و امید مشی اعتدالی دارد و می خواهد از تمام نیروها استفاده کند و در دولت دوازدهم استفاده 30 درصدی از زنان در حوزه های مدیریتی، کاهش سن مدیریتی و استفاده از جوانان، استفاده از همه اقوام و مذاهب در حوزه مدیریتی در دستور کار قرار گرفته است.

سید جواد حسینی در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: یکی از خلاءهای موجود در جامعه این است که گردش نسلی مدیریتی را به خوبی محقق نکرده ایم و باید این امر را پذیرفت که جریان جانشین سازی و جانشین پروری برای مدیریت جامعه، آنگونه که شایسته و بایسته است شکل نگرفته است.

وی افزود: توسعه تمام ساحتی جامعه اعم از سیاسی، فرهنگی ، اقتصادی ، اجتماعی و غیره در گروه رشد جوانان  و زنان است و افزایش مشارکت زنان و جوانان در امور مختلف اولویت کار دولت دوازدهم است.

حسینی تصریح کرد: دولت قائل به مرزهای جغرافیایی، قومی، دینی، جنسیتی و سنی نیست و در انتخاب مدیران شایسته سالاری و کارآمدی را رویکرد خود قرار داه است.

معاون استاندار در پایان  گفت: در دولت یازدهم 99 درصد مدیران حوزه سیاسی شامل 27 فرماندار، 97 درصد معاونین فرمانداران شامل 37 نفر، 92 درصد از بخشداران معادل 65 نفر در این استان جابه جا شدند.

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *