فرش‌آرا در خانه متوقف شد

تیم فوتسال فرش‌آرا در مقابل شهرداری ساوه با نتیجه تساوی متوقف شد.

تیم فوتسال فرش‌آرا، تنها نماینده خراسان در لیگ برتر فوتسال عصر 5شنبه در سالن شهیدبهشتی مشهد پذیرای نماینده ساوه بود و در نهایت به نتیجه‌ای بهتر از تساوی ۳ بر ۳ دست نیافت.

خزایی، اسعدی و احمدنیا در حالی برای تیم خود گلزنی کردند که در دقایق پایانی این مسابقه، ناصر عجم بازیکن فرش‌آرا دروازه خودی را به اشتباه باز کرد و بازی را به تساوی کشاند.

این تساوی در حالی رقم خورد که فرش‌آرایی‌ها در دیدار قبلی خود نیز در دور برگشت لیگ برتر فوتسال با نتیجه ۴ بر ۲ مقابل آذرخش بندرعباس شکست خورده‌ بودند.

فرش‌آرا با این تساوی از ۱۵ مصاف خود در لیگ برتر، ۲۱ امتیازی شد و در جایگاه ششم جدول جای گرفت.

سرمربی تیم شهرداری ساوه گفت: تیم فرش آرا را در بازی مقابل شهرداری ساوه بی برنامه دیدم.

«رضا لک»، در پایان بازی فرش آرا و شهرداری ساوه اظهار کرد: تیم جوان و با امیدی را به مشهد آوردیم و آنچه که تمرین کرده بودیم را اجرا کردیم.

وی افزود: فرش آرا تیم با تجربه ای است که ۱۲ بازیکن خوب دارد و سال ها در لیگ برتر فوتسال بازی می کنند وما در نیمه اول موفق شدیم دو گل بزنیم و تعویض زیاد هم نداشتیم.

سرمربی تیم فوتسال شهرداری ساوه تصریح کرد: در شروع نیمه دوم توانستیم بخشی از انرژی تحلیل رفته بازیکنانمان را جبران کنیم و به روند بازی برگردیم.

لک تاکید کرد: اگر داور عدالت را در نیمه اول اجرا می کرد باید یکی از بازیکنان تیم فرش آرا را اخراج و برای ما نیز پنالتی دوم می گرفت.ما پنج بازیکن مهم خود را نداشتیم و بازی سختی را داشتیم و به بچه های تیم خودمان تبریک می گویم که توانستند نتیجه مساوی را کسب کنند.

وی خاطرنشان کرد: تیم فرش آرا ضعیف ترین تیم چند سال گذشته خود را داشت و این تیم را بی برنامه دیدم .

سرمربی تیم فوتسال شهرداری ساوه گفت: دوست داریم داوران حق ما را بدهند و در چند صحنه اعتراض داشتیم و می توانستیم برنده باشیم.

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *