سیاه‌جامگان از جام حذفی هم کنار رفت

خونه به خونه با شکست سیاه جامگان به مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی راه پیدا کرد.

دیدار دو تیم سیاه جامگان مشهد و خونه به خونه بابل بعد از 120 دقیقه تساوی بدون گل به ضربات پنالتی رسید. این دیدار که به میزبانی تیم بابلی از مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی برگزار می شد، بسیار پر برخورد دنبال شد و در جریان 120 دقیقه، سیاه جامگان با دریافت دو کارت قرمز دو بازیکن خود را از دست داد.

در ضربات پنالتی ابتدا حمید کاظمی برای خونه به خونه گلزنی کرد اما ضربات شربتی، میری، سیف الهی و مشکل پور راهی به دروازه پیدا نکرد. عسگری ضربه سوم سیاه جامگان را به اولین گل این تیم تبدیل کرد تا بازی بعد از سه ضربه پنالتی به تساوی یک بر یک برسد.

در ادامه قاسمی نژاد و کفشگری برای خونه به خونه و ملکیان برای سیاه جامگان موفق به گلزنی شدند اما سجاد دانایی ضربه پنجم سیاه جامگان را تبدیل به گل نکرد تا روزهای سیاه تیم مرزبان ادامه پیدا کند.

به این ترتیب خونه به خونه به عنوان دومین تیم لیگ یکی بعد از ایران جوان بوشهر به جمع 8 تیم برتر جام حذفی راه پیدا کرد.

 

در حاشیه

شماری از تماشاگران تیم خونه به خونه پیش از شروع مسابقه «علیرضا مرزبان»، سرمربی سیاه جامگان را که سابقه سرمربیگری در تیم خونه به خونه را هم دارد مورد تشویق قرار دادند.

جواد نکونام سرمربی خونه به خونه نیز از سوی هواداران این تیم به شدت تشویق شد.

دو دستگی در برخی مواقع بین تماشاگران تیم خونه به خونه ایجاد می‌شد و هواداران بر سر تشویق مرزبان و نکونام اختلاف نظر داشتند.

برخی از لیدرهایی که در روزهای گذشته در تمرین این تیم چاقو کشی و درگیری ایجاد کرده بودند روی سکوها حضور داشتند.

«قاسم حسن زاده»، مالک باشگاه خونه به خونه مدعی است که برخی اختلاف ها در تیم و لیدرها کار سرمربی تیم سیاه جامگان بوده است!

 

روز بد فوتبالی ما بود

سرمربی تیم فوتبال خونه به خونه گفت: باید با اختلاف دو گل این بازی را می‌بردیم. روز بد فوتبالی ما بود که در پنالتی سیاه‌جامگان را شکست دادیم.

«جواد نکونام»، پس از پیروزی مقابل سیاه‌جامگان اظهار کرد: صرفنظر از بازی 120 دقیقه‌ای و اخراج بازیکن حریف در کل بازی برتر بودیم و باید با اختلاف دو گل این بازی را می‌بردیم

وی ادامه داد: موقعیت‌های گلزنی صد درصدی را از دست دادیم. با این حال با برنامه بازی کردیم و بازیکنان ما زحمت کشیدند. با این پیروزی ثابت کردیم تیمی منسجم و خوب داریم. شکست دادن یک تیم لیگ برتری در جام حذفی کار بزرگی بود که بازیکنان انجام دادند.

نکونام در مورد اینکه جام حذفی را جدی می‌گیرید یا نه، گفت: ما در این بازی برای پیروزی آمده بودیم من با این ایده و فکر آمده بودم که پیروز شویم اما برای ادامه جام حذفی بعداً فکر می‌کنم که چگونه بازی کنیم.

 

آقای مرزبان فکری بکن!

«علیرضا مرزبان»، سرمربی تیم فوتبال سیاه جامگان خراسان پس از این بازی حاضر نشد در نشست خبری شرکت کند و پاسخگوی سوالات خبرنگاران باشد.

مرزبان که دو بازی است هدایت سیاه جامگان را پذیرفته و جایگزین اکبر میثاقیان شده است نتوانسته آغاز خوبی با این تیم مشهدی داشته باشد و کارنامه ضعیفی در این دو مسابقه از خود به نمایش گذاشت.

در حالی مرزبان به عنوان سرمربی سیاه جامگان انتخاب شده که بعد از جدایی میثاقیان هنوز هیچ شوک مثبتی به این تیم وارد نشده و با مسیری که شخص مرزبان در پیش گرفته همچنان مشکی پوشان مشهدی با سرعت به سمت تکرار اتفاقات دو فصل گذشته گام برمی دارند.

بد نیست شخص مرزبان به دنبال ترمز کردن باشد و کمی در اندیشه راهکاری برای خروج از بحران فعلی باشد تا مبادا کار سیاه جامگان برای بقا به روز آخر و شانس برسد!

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *