تجهیزات اسکی گران است

نایب رئیس هیئت اسکی خراسان رضوی گفت: مسیر غیر استاندارد، گرانی تجهیزات و فاصله زیاد پیست اسکی از شهر از مهمترین دلایل عدم استعدادیابی از طریق آموزش و پرورش است.

منصوره ابراهیمی، در خصوص شرایط رشته اسکی در خراسان خاطرنشان کرد: به دلیل نیاز اسکی به برف، طبیعتا در تابستان و بهار فعالیتی نداریم، اما اولین بارش در مشهد که معمولا از آذر ماه و دی ماه شروع می‌شود، فعالیت در این رشته را استارت می‌زند.

وی در خصوص همکاری هیئت اسکی با آموزش و پرورش در زمینه استعدادیابی عنوان کرد: از آن جاییکه تجهیزات اسکی گران است، همچنین داخل شهر مشهد پیست مخصوص اسکی ندارد و پیست شیرباد در 50 کیلومتری مشهد تنها پیست مناسب برای این ورزش است، برای استعداد یابی خانواده ها را دعوت می‌کنیم و این خانواده‌ها هستند که باید فرزندان خود را به پیست بیاورند تا با اسکی آشنا شوند.

ابراهیمی با تاکید بر اینکه از طریق آموزش و پرورش نتوانستیم استعداد یابی کنیم، ادامه داد: هزینه ورودی و کرایه‌ تجهیزات اسکی خیلی گران است. پیست شیرباد توسط بخش خصوصی اداره می‌شود و همه‌ هزینه‌ها توسط آن بخش تعیین می‌شود و هیئت اسکی تنها عامل اجرایی برای مسابقات و آموزش است، به همین دلیل نمی‌توانیم تخفیفی در نظر بگیریم.

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *