بغض خداداد در برنامه هزار دستان

«خداداد عزیزی» در برنامه هزار دستان شبکه نسیم میهمان امیر حاج رضایی بود.

خداداد عزیزی در این مصاحبه گفت در دروان بچگی و دوران مدرسه آرزو می‌کرده که هیچ گاه تابستان از راه نرسد چرا که به خاطر معیشت زندگی مجبور بود به همراه پدر و برادرانش گچ کاری کند.

وقتی امیر حاج رضایی از خداداد عزیزی پرسید حسرت زندگی ات چیست بی اختیار دقایقی گریست که هم امیر حاج رضایی تحت تاثیر قرار گرفت و هم تماشاگرانی که در استودیوی برنامه هزار دستان حاضر شده بودند.

خداداد گفت: «تنها حسرت زندگی از دست دادن مادرم است. او مریض شده بود. سرطان سینه گرفته بود. پول نداشتیم او را به تهران بیاوریم و عمل کنیم. شاید اگر پول داشتیم و او را به تهران می آوردیم زنده می ماند. ناراحتی ام از این است که او زمانی به رحمت خدا رفت که شرایطم داشت خوب می شد و روزهای خوب را ندید. من در 17 سالگی وارد ابومسلم شدم و ماهانه 2500 تومان حقوق می گرفتم که 2400 تومن را به مادرم می دادم و 100 تومان را خودم بر می داشتم. در سال های بعد شرایطم بهتر شد و در سن 19 سالگی که همه کاره ابومسلم شدم 50 هزار تومان پیش گرفتم.»

امیر حاج رضایی از رابطه خداداد عزیزی با علی دایی سوال کرد که حماسه ساز ملبورن در پاسخ گفت: «ما با علی دایی دو بار درگیر شدم که یک بارش در جریان بازی با استرالیا بود. اما با او دوست و رفیق هستم و الان هم با هم در تماس هستیم. یک بار یادم هست مربی تیم ملی در اردو من را فراخواند و گفت اگر می شود در جریان بازی به علی دایی پاس نده. به او گفتم اگر بازیکنی در سمت چپم باشد که 60 درصد شانس گل داشته باشد و علی دایی در سمت راستم با شانس گل 40 درصد توپ را به علی دایی می دهم چون اسم و اعتماد به نفس علی دایی توپ را تبدیل به گل می کند.»

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *