آدرس اشتباهی سرمربی فرش‌آرا!

تیم فوتسال فرش آرای مشهد در فصل جاری لیگ برتر کشور با چهره ای متفاوت تر از سال های قبل خود راهی این مسابقات شده است.

این باشگاه نه تنها «مجید مرتضایی»، سرمربی همیشگی خود در این سال ها را کنار گذاشت بلکه مربیانی را هم به عنوان دستیار به کادر فنی خود اضافه کرد که نشان دادند در حد و اندازه های لیگ برتر نیستند!

بدون شک حضور «محسن خبیری» در راس کادر فنی این تیم مشهدی از همان سال گذشته که به عنوان کمک اول مرتضایی انتخاب شد، برای این فصل پیش بینی می شد؛ چراکه مدیران این باشگاه و البته هوادارانشان حسابی از نتایج تکراری سال های اخیر خسته شده بودند و امسال فرصت را برای تغییر و تحولات حق طبیعی خود می دانستند که به راستی منطقی هم بود.

با این وجود انتخاب خبیری پس از سال های متوالی حضور مرتضایی در راس کادر فنی این تیم مشهدی را از جهاتی می توان به فال نیک گرفت اما به نظر می رسد به سرمربی جدید فرش آرا آدرس را اشتباهی داده اند!

شعار باشگاه فرش آرا در سال های اخیر جوان گرایی بوده است اما روز به روز از این فضا دورتر می شود؛ باشگاهی که روزی امیدهایش در لیگ برتر گل کاشتند اکنون در آرزوی آن نتایج درخشان قرار دارد.

آقایان مدیر در باشگاه فرش آرا بد نیست بدانید پشتوانه سازی شما در تیم های پایه فرش آرا با مربی جوانی همچون «مجید مرتضایی» زبانزد خاص و عام شده بود و ای کاش این چنین مربیانی را حداقل از فضای بازیکن سازی خود دور نمی کردید!

فرش‌آرایی ها در تعطیلات نیم فصل خود سراغ جذب بازیکنانی رفتند که یک جورایی تاریخ مصرفشان تمام شده است. شاید بهتر بود دو بازیکنی که از فضای لیگ برتر دور نبودند جذب این تیم می شدند نه بازیکنانی که چند سال قبل از همین تیم اخراج شده اند و این روزها تنها نظاره گر بازی های لیگ برتر هستند دوباره در قامت بازیکن لیگ برتری به میدان بروند.

بدون شک «ابراهیم حاجتی» و «ناصر عجم» جزو خوب های فرش آرا در آن مقطع بودند ولی امروز در شرایطی که مدت ها از فضای لیگ برتر دور هستند چگونه می توانند  برای این تیم مشهدی موثر باشند.

شاید بهترین راهکار برای کادر فنی فرش آرا این بود که دو باریکن جوان را به تیم اضافه می کردند تا شعار جوانگرایی در این باشگاه همچنان زنده بماند نه اینکه دوباره برگشت به عقب داشته باشند.

و سخن آخر با سرمربی فعلی فرش آرا اینکه آقای خبیری هواداران مشهدی انتظار کسب نتایج خوب از تیمتان را دارند اما نه به قیمتی که درجا بزنید و دو سال دیگر خبری از جوانان در تنها تیم لیگ برتری فوتسال استان خراسان رضوی نباشد!

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *