گلف در مسیر معرفی به مردم قرار دارد

رئیس فدراسیون گلف ایران گفت: خوشبختانه در استان خراسان رضوی اقدامات خوبی در راستای معرفی رشته ورزشی گلف به جامعه انجام شده است.

کیکاووس سعیدی، تصریح کرد: رشته ورزشی گلف تقریبا یک دهه در استان خراسان رضوی فعال است و در این مدت کارهایی در حوزه زیربنایی و ورزش همگانی و عمومیت دادن به این رشته ورزشی انجام شده است.

وی افزود: با توجه به نوپا بودن این رشته ورزشی هنوز نیازمند کارهای بسیاری به خصوص در زمینه زیر ساخت ها و فراهم کردن امکانات زیربنایی وجود دارد هرچند که در مرکز این استان امکاناتی در مجموعه های ورزشی وجود دارد.

وی در خصوص نشست با صبوریان گفت: در نشست با ریاست اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی به نتایج خوبی رسیدیم و قرار شد تا یک زمین چمن را برای فعالیت های آموزشی در اختیار هیئت گلف قرار دهند.

سعیدی در ادامه خاطر نشان کرد: این استان با توجه به موقعیت جغرافیایی ورزشی و همسایگی با چند کشور ظرفیت های بسیار خوبی دارد و می بایست در بخش های استعداد یابی، زیربنایی و در آینده قهرمانی فعالیت خود را گسترش دهد. فدراسیون نیز از نظر تامین تجهیزات تخصصی و مربی حمایت های خود را به صورت کامل انجام خواهد داد تا در آینده این رشته ورزشی در این استان برجستگی و عمومیت بیشتری پیدا کند و زمینه جذب علاقه مندان به گلف را فراهم کند.

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *