پیشنهاد 25 میلیون تومانی به سربازی که دنبال تیم بود!

فصل جدید رقابت های لیگ دسته اول فوتسال کشور یک تیم جدید خراسانی به نام رعد پدافند هوایی مشهد را در دل خود جای داده است، تیمی که از همین ابتدا حاشیه های زیادی را به همراه داشته است.

این تیم همانطور که از اسمش هم پیداست می تواند بازیکن سرباز هم جذب کند و با استفاده از بازیکنانی همچون رئیسی، قدیری و شامل که سابقه حضور در لیگ برتر را دارند به دنبال حضور در میانه های جدول است.

آن طور که گفته می شود مدیران این تیم آنچنان پولی برای ریخت و پاش در رقابت با سایر تیم های دسته اولی ندارند و به تازگی به فکر درآمدزایی هم افتاده اند!

براساس شنیده ها، کادر فنی این تیم به بازیکنی که در شرایط اعزام به سربازی قرار داشته پیشنهاد داده اند در ازای دریافت مبلغ 25 میلیون تومان جواز حضور در رعد پدافند هوایی مشهد را به عنوان بازیکن سرباز خواهد گرفت.

از آنجا که این مبلغ بسیار زیاد بوده و در حد توان این بازیکن جوان نبوده، او عطای سرباز شدن در این تیم مشهدی را به لقایش بخشیده و گفته می شود با یک تیم دیگر که اتفاقا آن ها هم در لیگ استانی خراسان رضوی بازیکن سرباز می گیرد به توافق رسیده است!

با این وجود آقای سرمربی جوان این تیم مشهدی و برخی بازیکنانش در شهر به تکاپوی این افتاده اند که مبادا رسانه ها از این قضیه باخبر شوند و رسوایی برای این تیم نوپا در لیگ دسته اول به وجود بیاید.

ای کاش مدیران این تیم مشهدی همزمان با آغاز لیگ دسته اول فوتسال کشور اقدام به شفاف سازی لیست بازیکنان سرباز خود کنند و به شائبه هایی که در شهر پیرامون این تیم ایجاد شده نیز پاسخ روشنی دهند!

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *