میثاقیان: در حال حاضر وضعیت خوبی داریم

سرمربی تیم فوتبال سیاه جامگان گفت: تعطیلات مسابقات لیگ برتر به ضرر باشگاه‌ها است.

«اکبر میثاقیان»، در خصوص دیدار سیاه جامگان برابر پیکان تهران در هفته هشتم لیگ هفدهم افزود: دیدار سختی در پیش داریم و می دانیم مقابل حریفی بازی می کنیم که از سرمربی با دانشی برخوردار است و برای هر بازی برنامه خاصی دارد. پیکان در جدول چند رده از ما بالاتر است و اگر می خواهیم خود را به بالای جدول برسانیم باید این تیم را شکست داده و پیروز از میدان خارج شویم.

وی در خصوص شرایط تیمش اظهار داشت: خدا را شکر در حال حاضر وضعیت خوبی داریم. تمرینات منظمی را پشت سر گذاشته ایم و کاملا به نقاط قوت و ضعف حریف آشنا هستیم. در طول هفته برنامه تمرینی تیم را بر اساس دیدار برابر پیکان برگزار کرده ایم. می دانیم این تیم از بازیکنان با تجربه و جوانی برخوردار است که این ترکیب می تواند برای هر تیمی خطرناک باشد.

میثاقیان در مورد تعطیلات ۲۰ روزه لیگ به خاطر اردوی تیم ملی تأکید کرد: یک تعطیلی سه هفته ای را پیش روی داریم و این می تواند روند خوب لیگ را متوقف کند. اعتقاد دارم بیشتر تیم ها از این تعطیلی راضی نیستند چون به تازگی در کوران مسابقات قرار گرفته اند و بازیکنانشان به مرز آمادگی رسیده اند.

سرمربی سیاه جامگان تصریح کرد: ما مجبوریم چند بازی تدارکاتی را در دستور کار خود قرار بدهیم تا از شرایط مسابقه دور نشویم.

وی بیان کرد: تیم ملی همیشه در اولویت بوده و همه ما خوشحال هستیم که به جام جهانی صعود کرده ایم و باید با بازی های تدارکاتی خوب، عملکردی قابل قبول و خوب در این تورنمنت بین‌المللی و حساس داشته باشیم اما اعتقاد دارم باید به فکر لیگ هم باشیم و مرتب با تعطیلی های پی در پی آن را دچار وقفه نکرده و تیم ها را از آمادگی دور نکنیم.

میثاقیان در پایان خاطرنشان کرد: از طرفداران فوتبال در مشهد انتظار بیشتری دارم تا هم ما و هم پدیده را در مسابقاتی که میزبان هستیم تنها نگذارند تا بتوانیم با حمایت آن‌ها نتایج قابل قبولی کسب کرده و از اعتبار فوتبال خراسان دفاع کنیم.

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *