محجوب: برای رسیدن به جایگاه قبلی تلاش می‌کنم

دارنده مدال طلای جودوی آسیا، گفت: یکسری کارهای شخصی دارم که قطعا پس از انجام آن‌ها طی روزهای ‌آینده به اردوی تیم ملی می‌روم.

«جواد محجوب»،‌در پاسخ به این سوال که این روزها اردوی تیم ملی بزرگسالان جودو آغاز شده اما همچنان شما در اردوهای تیم ملی حضور ندارید، افزود: یکسری کارهای شخصی دارم که قطعا پس از انجام آن‌ها طی روزهای ‌آینده به اردوی تیم ملی می‌روم. به اردوها برمی‌گردم و در صورتی که آماده شدم به مسابقات اعزام می‌شوم.

 

هزینه چند صد میلیونی اردوها!

وی در پاسخ به این سوال که گویا از حضور در مسابقات MMA صرف نظرکرده‌ای، نیز اظهار کرد: در ایران برای فعالیت کردن در رشته MMA ابتدا پول می‌خواهد. ضمن اینکه واقعا بدون پول کار کردن در این رشته کار سختی است. اگر امیر علی اکبری در این رشته قهرمان شده او شرایط ویژه‌ای دارد. شرایط برای فعالیت در MMA در کشورمان مهیا نیست و برای تمرین کردن در این رشته باید در خارج از ایران فعالیت کرد. برای حضور در کمپ تمرینی در هر سفر نزدیک به 7 میلیون تومان باید هزینه می کردم و در طول سال چند مرحله باید در کمپ تمرینی حضور پیدا میکردم و حضور در این اردوها در طول سال هزینه چند صد میلیونی برای من داشت.

 

در مشهد فضای تمرین وجود ندارد

محجوب در پاسخ به این سوال که آیا در ایران نمی‌توانستی با ورزشکاران کیک‌بوکسینگ و یا جوجیتسو تمرین کنی، عنوان کرد: در تهران یک مقدار فضا برای تمرین بود، اما در مشهد اصلا آن فضایی که در تهران وجود داشت هم در این استان وجود ندارد. من با بچه‌های تیم ملی بوکس و کیک بوکسینگ برای حضور در مسابقات MMA تمرین می‌کردم، اما به خاطر شرایط زندگی باید کنار خانواده‌ام در چناران باشم و به همین دلیل در مشهد این فضای تمرین به هیچ عنوان وجود ندارد. به هر حال امیدوارم با توجه به زمان و فرصتی که از دست داده‌ام بتوانم پس از بازگشت دوباره در جودو مدال کسب کنم. من با توجه به دوری یک ساله‌ای که از جودو داشتم جایگاهم را در رنکینگ فدراسیون جهانی از دست داده‌ام و باید برای رسیدن به جایگاه قبلی تلاش کنم.

قهرمان آسیا در پاسخ به این سوال که گویا با رفتن شما از تیم ملی جودو دردسرهایی برای برادرتان که جودو کار نیز است، بوجود آمده بود آیا این موضوع صحت دارد یا خیر؟ در مورد این موضوع دوست ندارم صحبت کنم. برادرم هیچ مشکلی برای فعالیت در جودو ندارد و در حال حاضر نیز سرباز است،‌ در نیروی زمینی ارتش فعالیت می‌کند. او مدال‌های خوبی هم کسب کرده است، سه ماه دیگر دوران مقدس سربازی او به پایان می‌رسد امیدوارم که در مسابقات قهرمانی ک شور موفق شود تا هر دو در تیم ملی بزرگسالان فعالیت کنیم. دوست دارم هر دو نفرمان در بازی‌های آسیای اندونزی کنار هم باشیم.

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *