قصه پُرغصه ورزشگاه امام رضا(ع)!

رئیس هیئت فوتبال خراسان رضوی به شدت از کارشکنی هایی که در خصوص انجام بازی در ورزشگاه امام رضا(ع) می شود، ناراضی و دلخور است.

«مهدی برادران»، در مورد آخرین شرایط و اخبار برگزاری دیدار دو تیم پدیده و ذوب آهن در ورزشگاه امام رضا(ع) گفت: یک ماه قبل اعلام کردیم که بازی دو تیم پدیده و ذوب آهن در ورزشگاه امام رضا(ع) برگزار می شود و خوشبختانه آستان قدس هم با ما همکاری لازم را داشت و اقدامات لازم را انجام داد. الحمدالله آستان قدس همه همکاری های لازم را به عمل آورد.

وی ادامه می دهد: با توجه به اینکه بازی دوستانه منتخب مشهد و کربلا هم در ورزشگاه امام رضا(ع) برگزار شد و هیچ مشکلی نداشتیم، شرایط برای برگزاری بازی پدیده هموار بود. فرماندار مشهد هم در برنامه گفتند که مشکلی نداریم و واقعا فکر نمی کردیم معاون فرماندار مشکلی داشته باشد. معاون فرماندار در آخرین مصاحبه خود گفته که ورزشگاه امام رضا(ع) نواقصی دارد و بازی باید به ورزشگاه ثامن منتقل شود.

برادران که از اخبار و مصاحبه های متفاوت و متضاد ناراحت و سردرگم به نظر می رسد، می گوید: ما الان در کورس قهرمانی هستیم و اگر در میانه جدول بودیم زیاد مهم نبود. معاون فرماندار گفته اند که ورزشگاه امام رضا(ع) نقایصی دارد. این نقایص چیست که ما خبر نداریم؟ این نواقص را باید فدراسیون فوتبال، سازمان لیگ و هیئت فوتبال مشخص کنند. این‌قدر روی اعصاب ما در این مدت راه رفته اند که شب ها خواب ورزشگاه می بینیم. هواداران ما برای دیدن بازی در ورزشگاه امام رضا(ع) آرزو به دل شدند.

برادران در ادامه و در پاسخ به این سوال که با این اوصاف به نظر می رسد، باز هم ورزشگاه امام رضا(ع) میزبان بازی نماینده های مشهدی در لیگ برتر نخواهد بود، تاکید کرد: ما با هر شرایطی بازی را در ورزشگاه امام رضا(ع) برگزار می کنیم. این حق باشگاه است که زمینش را انتخاب کند و با توجه به خواسته باشگاه پدیده و مساعدت آستان قدس مشکلی برای برگزاری بازی نداریم. اگر بچه ها نتیجه نگیرند چه کسی پاسخگو خواهد بود؟! الان جایی ایستادیم که همه باید کمک کنند.

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *