فروش مستقیم یا کسب و کار حرفه ای در منزل

چکیده :مقاله زیر روایت مادری است که خانواده و فرزندانش در اولویت بوده و همچنین قصد داشته تجارتی خانگی داشته باشد. او متوجه می شود که فروش مستقیم می تواند باعث ساختن درآمدی ثابت و قابل اعتماد باشد و سعی می کند در این کار حرفه ای شود. در این مقاله به رمز موفقیت این مادر پی خواهیم برد.

کسب و کار در منزل در ماه گذشته من شانزده امین سالگرد سرآشپزی خود را جشن گرفتم . من در روز های نخستین کارم تنها این دید کوچک را داشتم که از این روش می توانم چند صد دلاری درآمد داشته باشم.

در آن زمان من یک بچه یک ساله داشتم و باردار نیز بودم که مجبور شده بودم تجارتم را در کنار خانواده ام راه اندازی کنم .من می خواستم که آنها اولویت اصلی من باشند و تجارتی باشد که بتوانم در خانه راه اندازی کنم . احساس کردم که باید انعطاف پذیری بیشتری داشته باشم. همچنین می دانستم که فروش مستقیم باعث ساختن درآمدی ثابت و قابل اعتمادی می شود. در روزهای نخست، تصمیم گرفته بودم که در مورد کارهایی که انجام می دهم هیجان زده شوم ، دیگران نیز آن هیجان را دوست داشتند که با آنها من تیمم را می ساختم و از آنها استفاده کردم. با گسترش کسب و کارم ، مجبور به مدیریت زمان شدم و بنابراین ساعات اداری را تعریف کردم . به دلیل اینکه می خواستم تجارتم انعطاف پذیر باشد در کنار خانه باشد . به شدت کوشا بودم که کار ها را به مانند مادر خانه داری که به پارک و باغ وحش نیز می رود انجام دهم. زمانم را به گونه ای مدیریت کرده بودم که صبح ها با فرزندانم باشم و پس از آن در زمان استراحتشان ( یا زمانی بازی شان وقتی که بزرگتر شده بودند ) یک یا دو ساعت را در روز به کار مشغول باشم . زمان خواب نیز به شدت محدود بود و می توانستم چند شبی در هفته را پشت تلفن به کار مشغول باشم .ما می توانستیم زمان های ناهار ، بازی و… خانوادگی بسیار خوبی کنار خانواده داشه باشیم و در کنارش من به شدت داشتم پایه های کسب و کار خودم را می ساختم . این خیلی مهم است که پشتیبانی همسرتان را در کسب و کار  داشته باشید . من همیشه به مردم می گویم که آشپزهای پمپرد (نام تجاری ) باید برای تمام خانواده کار کنند. زمانی که من آغاز به کار کردم همسرم مانند بیشتر همسران دیگر ، بسیار نگران بود و من ازش خواستم که بهم یک مهلت نود روزه بده ،پس از نود روز خودش به من گفت که بهتر است کارت را ادامه بدهی!

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *