عملکرد ضعیف عامل اصلی مشکلات معدن آق دربند است

فرماندار سرخس عامل اصلی مشکلات معدن ذغالسنگ آق دربند را عملکرد ضعیف مدیریت شرکت خصوصی بهره‌بردار آن ذکر و تاکید کرد: دولت نقشی در مشکلات پیش آمده برای معدنکاران ندارد اما کاستی‌ها به نام مسئولان دولتی تمام می شود.

حسین سنجرانی در نشست رسیدگی به وضعیت معدن‌کاران سرخسی افزود: عملکرد ضعیف مدیریتی طی سالیان گذشته سبب بی اعتمادی کارگران نسبت به مسئولان شرکت بهره بردار معدن ذغالسنگ آق دربند شده است.

وی ادامه داد: دولت مدافع حقوق کارگران است و بر این اساس طی دو سال گذشته مسئولان خراسان رضوی و سرخس با برگزاری 10 نشست بارها وضعیت کارگران را به مسئولان معدن ذغالسنگ متذکر شده‌اند و با جدیت نیز پیگیر حق و حقوق کارگران آن هستند.

فرماندار سرخس گفت: مشکلات پیش آمده در بلندمدت جز با تلاش کارگران و اعتمادسازی مسئولان بهره بردار معدن ذغالسنگ برطرف نخواهد شد. دولت نیز با اعطای تسهیلات کوتاه مدت به دنبال رفع مشکلات معدنکاران سرخسی است.

وی افزود: در این میان برخی رسانه ها نیز در انتشار واقعیت مشکلات کارگران و پیگیریهای مسئولان کم لطفی دارند و از بیان حقایق خودداری می کنند و مشکلات را به پای مسئولان دولتی تمام می کنند.

در این نشست با حضور مدیران شرکت خصوصی بهره بردار معدن ذغالسنگ و نماینده کارگران، مشکلات حوزه کاری و برخی راهکارها در کوتاه مدت و بلندمدت طرح و بررسی شد.

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *