زمینگیر شدن باند سرقت‌های به عنف در مشهد

زن و شوهری که گرداننده باند سرقت های به عنف در مشهد بودند دستگیر شدند.

در پی گزارش سرقت به عنف دو مرد و یک زن جوان از یک شهروند در ورودی جاده فریمان به مشهد تحقیقات پلیسی بلافاصله آغاز شد.

سردار قادر کریمی افزود: تحقیقات اولیه ماموران کلانتری سیدی مشهد مشخص شد دو مرد و یک زن جوان در کنار جاده منتظر تاکسی ایستاده بودند که فردی با خودروی سواری و سر دلسوزی آنها را سوار خودرو می کند. اما پس از طی مسافت کوتاهی سرنشینان خودرو در حالی که قمه داشتند راننده را پس از ضرب و شتم مجبور به توقف می کنند.

فرمانده انتظامی خراسان رضوی تصریح کرد: این سارقان مسافرنما کارت عابر بانک و شماره رمز راننده را به زور گرفته و او را پیاده میکنند و از صحنه متواری می‌شوند، آن ها ۳ میلیون تومان موجودی حساب عابربانک مالباخته را نیز برداشت کردند.

سردار کریمی اظهار داشت: در پی گزارش این سرقت به عنف کارآگاهان پایگاه شرق پلیس آگاهی در مشهد تحقیقات گسترده خود را آغاز و با انجام چهره زنی و پیگیری سرنخ های موجود دو تن از عاملان اصلی این باند که زن و شوهر هستند را شناسایی و تحت تعقیب قرار دادند.

فرمانده انتظامی استان خراسان رضوی افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی در مرحله اول این عملیات ضربتی پس از کنترل و مراقبت های گسترده، همسر متهم اصلی پرونده که زنی جوان و هم دست شوهرش است را دستگیر کردند.

وی تصریح کرد: در مرحله دوم این پرونده با اقدام های گسترده اطلاعاتی شوهر این خانم که مردی ۲۸ ساله و گرداننده باند بود ردزنی و کارآگاهان برای دستگیری اش وارد عمل شدند، اما این متهم به محض مشاهده پلیس قصد فرار داشت که مأموران اقدام به تیراندازی هوایی کردند. متهم همچنان قصد داشت متواری شود که کارآگاهان با استفاده از قانون بکارگیری سلاح اقدام به تیراندازی به سمت متهم کردند که با اصابت گلوله به این سارق فراری، او زمین گیر شده و بلافاصله به یکی از مراکز درمانی انتقال یافت.

این متهم تحت مراقبت‌های ویژه پزشکی قرار دارد و جستجوهای گسترده پلیس برای دستگیری دیگر عضو فراری این باند و کشف سرقت‌های انجام شده توسط این مسافر نماهای قمه به دست ادامه دارد.

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *