روند انتصابات شهردار بر اساس عقلانیت و تخصص بوده است

در اردیبهشت سال جاری لیست امید به طور کامل صندلی های شورای شهر را از آن خود کرد و شهردار مشهد از میان این اعضا انتخاب شد. این روزها قطار انتصابات شهردار به سرعت در حال عبور است و تقی زاده خامسی معاونین خود را معرفی کرده است. بر این اساس فعالین اصلاح طلب و اصولگرا در سطح استان نظرات جسته گریخته ای در این زمینه دارند.

 

انتصابات شهردار مشهد بر اساس تخصص، تجربه و کارآمدی بوده است

امیر اقتناعی؛ دبیر اول حزب کارگزاران سازندگی ایران-خراسان رضوی در ارتباط با انتصابات اخیر شهردار مشهد گفت:  از نظر من انتصاباتی که در چندین هفته اخیر صورت گرفت و ما شاهد بودیم بیانگر این است که آقای شهردار با تامل و تدقیق این امر را انجام داده اند و از این انتصابات بر می آید که ایشان با انتخاب معاونین و مدیران جوان، کارآزموده و متخصص در حوزه های مربوطه رویکرد تغییر پارادایم مدیریت شهری و شهرداری مشهد را داشته باشند.

وی افزود: از نظر من انتصابات آقای تقی زاده خامسی رنگ و بوی سیاست زدگی ندارد و این انتصابات بیشتر راهبردی و مدیریتی بوده است.

این فعال اصلاح طلب با اشاره به اهمیت تخصص در سیستم مدیریت شهری حاضر، اظهار کرد: به نظر بنده آقای شهردار این تفکر را دارند هر کسی که در قالب برنامه های شخص شهردار توانمند است و می تواند به کمک ایشان بیاید به کار دعوت کنند.

اقتناعی در پایان تصریح کرد:  به نظر می رسد برای آقای شهردار محدودیتی وجود ندارد که هر فرد چه گرایشی دارد و در چه دوره ای تجربه کسب کرده اند، بلکه تخصص، تجربه و کارآمدی برای آقای خامسی اهمیت بیشتری دارد.

 

روند انتصابات شهرداری مشهد مبتنی بر خرد جمعی و عقلانیت است

تابناک رضوی به سراغ جواد آرین منش، نماینده اصولگرا دو دوره مجلس شورای اسلامی و نایب رئیس اسبق کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی رفت. آرین منش در این خصوص ضمن تحسین یکپارچگی مدیریت شهری مشهد از انتصاب معاونین اعلام رضایت کرد.

 

مدیریت شورا از اعتدال، آرامش و عقلانیت برخوردار است

وی در این رابطه گفت: به طور کلی انتخابات شورای شهر مشهد، انتخابات پرشور و با نشاطی بود و مشارکت مردم در انتخابات بالاترین نرخ مشارکت نسبت به دوره های گذشته را داشت. از این رو لیستی یکدست که لیست امید بود رای آورد.

نماینده مردم مشهد در دوره هفتم و هشتم مجلس شورای اسلامی افزود:  وقتی افرادی از یک لیست و یک سلیقه شورا را شکل می دهند می توان به انسجام آنان امیدوار بود. حاشیه ها و اختلاف سلیقه ها خود را زود نشان می دهد اما تا کنون در شورای شهر شاهد حاکمیت عقلانیت و اعتدال بودیم و به نظر می رسد مدیریت شورا نیز از اعتدال، آرامش و عقلانیت برخوردار است.

آرین منش با تاکید بر تفکر سیاسی خود تصریح کرد: بنده به عنوان یک اصولگرا معتقدم، لیست امید مشهد در طول انتخابات شوراها از بالاترین میزان رای برخوردار بوده به طوری که تعداد آرا نفر آخر لیست امید از اولین نفر شورای شهر گذشته بالاتر بوده است.

 

روند انتخاب شهردار به خوبی انجام شد

این فعال سیاسی با اشاره به اینکه در روند انتخاب شهردار مشهد بهترین گزینه ها جهت تصدی شهرداری انتخاب شدند، عنوان کرد: روند انتخاب شهردار بسیار خوب انجام شد؛ به طوری که بعد از بررسی برنامه ها، گفتگو و مصاحبه آقای خامسی انتخاب شدند. من در مورد ایشان اشاراتی داشته ام که به نظر می آید یکی از بهترین گزینه ها برای شهرداری مشهد ایشان می توانست باشد.

 

آل شیخ؛ چهره ی ایده پرداز و صاحب نظر در توسعه شهری

این فعال اصولگرا در خصوص انتصابات شهردار مشهد در حوزه معاونت ها تصریح کرد: معتقدم انتخاب معاونت ها به شایستگی انجام شده است؛ انتخاب معاون برنامه ریزی و توسعه انسانی که آقای آل شیخ هستند، مناسب بوده است. ایشان چهره ای صاحب نظر در زمینه توسعه شهری هستند و آشنایی کاملی با ظرفیت های سرمایه گذاری دارند. همچنین از ایده های نو برخوردارند.

 

بختیاری، چهره فرهنگی، رسانه ای و دانشگاهی

مدیر کل اسبق فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان بیان کرد: از سوی دیگر امروز شنیدم آقای بختیاری به معاونت فرهنگی شهرداری منصوب شدند. ایشان یکی از چهره های جوان، پر انگیزه و قرآنی هستند که گام های خوبی در ایجاد خبرگزاری ایکنا و مدیریت ایسنا برداشتند. آقای بختیاری چهره فرهنگی، رسانه ای و دانشگاهی هستند و می توانند ارتباط شهرداری را با دانشگاه که امروزه حوزه کاری ماست، بردارند.

نماینده دو دوره مجلس شورای اسلامی در پایان اذعان کرد: بنده اصولگرا هستم اما به نظر می آید مصالح شهر بر مصالح شخصی و فردی بنده غلبه دارد و باید همه به شهردار و شورای شهر کمک کنیم که رسالت خدمت به مردم انجام گیرد.

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *