روزگار سیاه‌جامگان با مرزبان هم سیاه ماند!

تیم فوتبال صنعت نفت‌ آبادان چهارمین باخت را به تیم مشهدی در ورزشگاه امام رضا(ع) تحمیل کرد.

تیم‌های فوتبال سیاه‌جامگان مشهد و صنعت نفت آبادان از ساعت ۱۶:۱۵ روز پنج‌شنبه به مصاف هم رفتند و در پایان شاگردان فراز کمالوند به پیروزی خفیف یک بر صفر رسیدند.

در این بازی لوسیانو پریرا در دقیقه ۸۱ از روی نقطه پنالتی برای آبادانی‌ها گلزنی کرد اما حسین بادامکی در دقیقه ۴۵ پنالتی را برای سیاه‌جامگان به هدر داد.

همچنین مصطفی احمدی در دقیقه ۷۵ با دریافت کارت زرد دوم از ترکیب تیم سیاه‌جامگان اخراج شد.

صنعت نفت با این برد 13 امتیازی شد و از رتبه دوازدهم تا رتبه هفتم بالا آمد. سیاه‌جامگان نیز با هفت امتیاز در رده پانزدهم باقی ماند. مرزبان بعد از جدایی میثاقیان، هدایت این تیم مشهدی را به عهده گرفته و در این بازی، برای اولین بار روی نیمکت سیاه‌جامگان نشسته بود.

 

طلسم ورزشگاه امام رضا(ع) شکست

سرانجام طلسم انجام بازی‌های لیگ برتر در ورزشگاه زیبای امام رضا(ع) در شهر مشهد شکست و بازی تیم‌های سیاه جامگان و صنعت نفت آبادان در این ورزشگاه برگزار شد. در هفته‌های گذشته انجام بازی‌های لیگ برتر در این ورزشگاه به دلایل و بهانه‌های مختلف از سوی نهادهای مختلف منتفی شده بود اما با تلاش‌های مسئولان باشگاه سیاه‌جامگان و البته پیگیری‌های عادل فردوسی‌پور! در برنامه 90 این اتفاق افتاد.

 

اعتراض مرزبان و هواداران مشهدی به داور

حسین بادامکی پس از تعویض بازوبند کاپیتانی را روی زمین انداخت تا یکی از هم تیمی هایش بردارد، اما کسی این کار را نکرد و بازوبند روی زمین ماند!

مدیر عامل و مالک باشگاه سیاه جامگان یکی با پای مصدوم و دیگری با گردن بسته در ورزشگاه حضور پیدا کردند.

در جریان مسابقه علیرضا مرزبان سرمربی سیاه جامگان بارها به نحوه قضاوت داور اعتراض کرد. تماشاگران مشهدی نیز به داور بابت اخراج احمدی و پنالتی که برای نفت گرفت اعتراض کردند.

 

تکرار اشتباه داور عمانی در مشهد

سه روز پس از اشتباه بزرگ داور عمانی در بازی پرسپولیس و الهلال عربستان که منجر به اعلام یک پنالتی ناعادلانه به تیم عربستانی شد، در مشهد یاسر همرنگ همین اشتباه را انجام داد و یک پنالتی اشتباه به سود صنعت نفت انجام داد. او در دقیقه 80 خطایی را که مصطفی احمدی بیرون از محوطه جریمه روی حسین ساکی انجام داد، داخل محوطه دید و یک پنالتی برای صنعت نفت گرفت. این پنالتی را لوسیانو پریرا به گل تبدیل کرد تا اشتباه یاسر همرنگ روی نتیجه بازی هم تاثیرگذار باشد.

 

شکست بدی را متحمل شدیم

سرمربی سیاه جامگان معتقد است تیمش مستحق شکست خانگی مقابل نفت آبادان نبوده است. او همچنین از عملکرد داور بازی انتقاد کرد.

«علیرضا مرزبان»، اظهار کرد: واقعا در بازی که عملکرد خوبی داشتیم در یک صحنه خط میانی ما آزاد شد و صحنه‌ای که پنالتی نبود برای صنعت نفت پنالتی گرفته شد. شکست بدی را متحمل شدیم. چیزی از نفت آبادان کم نداشتیم و بازیکنان کیفیت خوبی داشتند. آرزویمان این بود که اولین بازی در خانه را پیروز شویم.

او افزود: بازیکنان محروم و مصدومی در این دیدار داشتیم. کیفیت بازیکنان باید بهتر شود. باید به این باور برسند که کیفیت بالاتری دارند. چند بازیکن جوان خوب در تیم دیدم. فعلا برای بازی در لیگ برتر خطرناک بودند اما قطعا در بازی‌های بعدی از آن‌ها استفاده می کنیم. باید کمک کنیم تا آن‌ها به ترکیب اصلی برسند چون کیفیتشان در حد بازیکنان اصلی است.

سرمربی سیاه‌جامگان درباره داوری بازی گفت: پنالتی صنعت نفت بیرون از محوطه جریمه بود و داور اشتباه بزرگی مرتکب شد. داور کیفیت خوبی در این دیدار نداشت.

مرزبان درباره غیبت دو بازیکن اصلی‌اش در دیدار بعدی این تیم خاطرنشان کرد: این جزو مسائل معمولی فوتبال است. ما باید به بازیکنان جوانمان اعتماد کنیم و با این روش کار را جلو ببریم. حسین مهربان و… را بازی دادیم و شرایط خوبی از خودشان نشان دادند.

او درباره مشکلات خط حمله این تیم گفت: در نیمه نخست ضربات عجولانه‌ای می‌زدیم. در نیمه دوم بهتر شدیم و هر چه قدر جلوتر رفتیم ضربات ایستگاهی بیشتری داشتیم. ضرباتی که داشتیم باعث شد تا حملات خوبی داشته باشیم. در ادامه یوری چلاک را اضافه کردیم که کیفیت خوبی داشت و ضربات سر خوبی می‌زد.

 

حرف خاصی به داور نزدم!

کاپیتان سیاه جامگان اعلام کرد در روزی که تیمش باید برنده می شده، بازی را واگذار کرده است.

«حسین بادامکی»، بعد از شکست تیم سیاه جامگان مقابل نفت آبادان گفت: بازی خوبی انجام شد. به غیر از پنالتی که داور به سود نفت گرفت و فکر نمی کنم درست بود، می توانستیم بازی را ببریم. متاسفانه اتفاقاتی رخ داد که کاملا به ضرر ما بود. در روزی که باید پیروز می شدیم، نتیجه را واگذار کردیم.

وی درباره اخراجش بعد از سوت پایان بازی عنوان کرد: من بعد از بازی داشتم با داور صحبت می کردم وهیچ حرف خاصی نیز به او نزدم اما تصمیم گرفت اخراجم کند.

کاپیتان سیاه جامگان درباره درگیری خود با آگوستو سزار تاکید کرد: مساله خاصی نبود. سزار فیزیکی بازی می کرد و طبیعی بود با هم درگیری داشته باشیم. مساله خاصی نبود.

بادامکی افزود: شک نکنید با تلاش های مرزبان و بازیکنان تیم به روزهای خوب برمی گردد و می توانیم در جدول رده بالا بیاییم.

 

جای اکبر آقا خالی بود

سرمربی تیم نفت آبادان اعلام کرد تیمش در فشار شدید هواداران توانسته 3 امتیاز را مال خود کند.

«فراز کمالوند»، عنوان کرد: بازی خوبی بود, خیلی پرفشار و فیزیکی. خوشحالم اولین تیمی هستیم که توانستیم در این ورزشگاه سه امتیاز را بگیریم. در 20 دقیقه ابتدایی نیمه اول نمی‌خواهم بگویم داور به سود حریف گرفت، اما می‌توانست دقت بیشتری داشته باشد.

وی ادامه داد: هر چقدر بازی جلو می‌رفت، تماشاگران مشهدی فشار می‌آوردند. ما امسال دو بازی برگزار کردیم که فشار تماشاگران آن‌ها از بازی با استقلال و پرسپولیس بیشتر بود. یکی بازی با پارس جنوبی در جم و دیگری بازی باس یاه جامگان. تماشاگران در ورزشگاه امام رضا (ع) مشرف به زمین بودند و بازی در این فشار سخت بود. در کل به بازیکنانم تبریک می‌گویم که سه امتیاز شیرین را گرفتند. فکر کنم تا رده پنجم یا ششم جدول بالا آمدیم. شاکر آقا امام رضا (ع) هستیم که در این ورزشگاه سه امتیاز را کسب کردیم.

سرمربی نفت آبادان درباره اعتراض خود به عملکرد داور مسابقه بیان کرد: آگوستو بازیکن ما را بدون توپ زدند و باید بازیکن حریف مستقیماً اخراج می‌شد. در پنالتی سیاه‌جامگان، اگر فرض بگیریم که توپ به دست بازیکن ما برخورد کرده است، فاصله یک متر بوده. بازیکن ما چه عکس‌العملی را می‌توانست نشان دهد؟! در ادامه اعتراض ما بیشتر به کارت زردهای داور بود، چرا که بازی نبود که این همه کارت داشته باشد. فکر کنم 9 یا 10 کارت زرد از سوی داور به بازیکنان داده شد. در نیمه دوم اما، اعتراضی به داور نداشتیم.

کمالوند درباره سیلی که به بازیکن خود، حسین ساکی زد، گفت: در نیمه دوم، ساکی وقتی به زمین آمد، تحت تأثیر جو بازی قرار گرفت. یک ضربه به او زدم تا سرحال شود! این کار را از اکبر آقا میثاقیان یاد گرفتم که جایش خالی بود.

 

 

گزارشی از مانی پویا

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *