راهیابی تیم ملی فوتسال به نیمه‌نهایی آسیا

ملی‌پوشان فوتسال ایران با برتری پرگل مقابل یکی از مدعیان قهرمانی، به جمع چهار تیم برتر مسابقات راه یافت.

تیم ملی فوتسال ایران در مرحله یک‌چهارم نهایی مسابقات داخل سالن آسیا از ساعت ۹:۳۰ دیروز (شنبه) به مصاف تایلند رفت و در حالی که دو بار در ابتدای بازی از حریف خود عقب افتاد، در نهایت به برتری ۱۰ بر ۴ رسید.

تیم ملی در این بازی ابتدا با یک گل عقب افتاد اما در ادامه سنگ‌سفیدی کار را به تساوی کشاند. شاگردان ناظم الشریعه دوباره در نیمه اول از تایلند عقب افتادند اما عروجی دوباره ایران را پیش انداخت. تیم ملی بعد از دریافت گل تساوی دوم، هشت گل دیگر زد. گل‌های ایران را در این بازی، سنگ‌سفیدی (دقیقه۵) عروجی (۱۲) اسماعیل‌پور (۱۴) طیبی (۱۸-۲۴-۳۰) حسن‌زاده (۱۸) توکلی (۲۰) اولادقباد (۲۸) و جاوید (۲۹) به ثمر رساندند. جیروات (دقیقه۲ و ۳۳) سوراساک (۹) و کریستادا (۴۰) هم چهار گل تایلند را زدند.

در این بازی محمدرضا سنگ‌سفیدی از ایران و ونگکائه از تایلند با دریافت کارت قرمز مستقیم در دقیقه ۱۲ از زمین بازی اخراج شدند.

محمد شجری نیز به دلیل مصدومیت در بازی با قرقیزستان، مقابل تایلند به میدان نرفت.

گفتنی است؛ ملی‌پوشان فوتسال ایران امروز (یک‌شنبه)در مرحله نیمه‌نهایی رقابت‌ها باید به مصاف افغانستان بروند.

«حسین طیبی»، در خصوص برتری تیم ملی فوتسال کشورمان اظهار داشت: همه می‌دانند تایلند یکی از تیم‌های پُر قدرت آسیا و روز به روز  در حال پیشرفت است. خیلی دوست داشتیم در این دیدار برنده شویم و قدرت ایران را به همه نشان دهیم. کادرفنی تیم ملی، تایلند را به خوبی آنالیز کرده بود و بچه‌ها هم در این مسابقه فوق‌العاده بازی کردند و موفق شدیم تایلند را با اختلاف بالا شکست دهیم.

وی درباره سطح مسابقات داخل سالن آسیا، تصریح کرد:‌ سطح مسابقات خوب بود. تایلند نیز که مقابل ما شکست خورد با تمام نفرات اصلی خود در این مسابقات شرکت کرده بود. تایلند چند روز پیش با همین نفرات مقابل آرژانتین به نتیجه تساوی رسیده بود، همه می‌دانند آرژانتین تیم اول دنیا است. اینکه ما تایلند را با این اختلاف شکست دادیم، قدرت ایران را نشان داد. ما برای دقیقه به دقیقه بازی برنامه داشتیم و به خوبی حریف‌مان را آنالیز کرده بودیم. خدا را شکر با نتیجه خیلی خوبی پیروز شدیم و فکر می‌کنم کاردفنی هم از عملکرد بازیکنان رضایت دارد.

بازیکن تیم ملی فوتسال کشورمان در مورد دیدار بعدی تیم ملی کشورمان در مرحله نیمه نهایی این مسابقات، خاطرنشان کرد:‌ آمده‌ایم از عنوان قهرمانی خودمان در این مسابقات دفاع کنیم و برای رسیدن به آن هم تمام تلاش‌مان را می‌کنیم. با احترام به تمام تیم‌ها، فقط برای بردن به زمین می‌رویم. همانطور که گفتم تمام تلا‌ش‌مان را انجام می‌دهیم و بقیه آن دست خدا است.  مردم دعا کنند تا دوباره بتوانیم دل آن‌ها را شاد کنیم.

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *