دانشور: از عملکردم در بازی‌های داخل سالن آسیا رضایت ندارم

رکابزن سرعتی ایران گفت: دو مدال طلای من در بازی های داخل سالن آسیا به دلیل اشتباه تکنیکی به نقره و برنز تبدیل شد و باید در مسابقات بین المللی بیشتری حضور داشته باشیم.

«محمد دانشور»، پس از کسب سه مدال طلا، نقره  و برنز  بازی های داخل سالن آسیا در باره ی عملکرد خود بیان کرد: از خودم در بازی ها راضی نبودم چون اشتباهات تکنیکی داشتم. از لحاظ بدنی قوی تر بودم  اما اشتباهات تکنیکی باعث شد دو مدال طلای دیگری که می‌خواستم به نقره  و برنز تبدیل شود.

 

از لحاظ تکنیک مشکل داشتیم

او ادامه داد: تمرینات ما خوب بود و از لحاظ بدنی در شرایط خوبی قرار داشتیم اما از آنجا که در مسابقات بین المللی شرکت نکردیم خیلی در فاز مسابقات نبودیم و از لحاظ تکنیک مشکل داشتیم. مدال نقره و برنزی هم که من گرفتم به خاطر اشتباه تکنیکی بود.

دانشور در مورد مهمترین نیاز دوچرخه سواران ایران گفت: حضور در مسابقات برای ما مهم است و همچنین تمرین کردن در پیست چوبی. ان‌شاءالله یک روز  مشکل پیست چوبی در ایران حل می شود. ما همیشه در مورد آن حرف می زنیم، دیگر نمی دانم باید چکار کنیم. همه کشورها در حال سرمایه گذاری هستند و لوازمشان را به روز می کنند اما ما خیلی آرام آرام جلو می رویم که باید به کارمان سرعت دهیم.

رکابزن سرعتی ایران با اشاره به عملکرد خوب قزاقستان در بازی های داخل سالن آسیا تصریح کرد: قزاقستان پیست چوبی دارد و رکابزنان آن تمرینات خوبی داشته اند. از طرفی رکابزنان قزاق شش ماه قبل از بازی ها در کمپ سوئیس بودند و بیش از هشت مسابقه بین المللی را پشت سر گذاشتند از این رو برای مسابقه آماده تر بودند و برای تمام رکابزنان زنگ خطر بودند. به نظرم اگر تمام رکابزنان مطرح آسیا هم در این بازی ها شرکت کرده بودند باز هم رکابزن قزاق اول می شد و واقعا  قزاقستان پیشرفت فوق العاده ای داشته است.

 

برای قهرمانی آسیا برنامه داریم

دانشور در مورد برنامه خود برای کاپ جهانی لهستان و انتظاری که نسبت او وجود دارد نیز گفت: ان شاءالله با آمادگی نسبتا بالا در کاپ لهستان شرکت می کنم و بهترین نتایج را بگیرم اما برنامه اصلی ما برای قهرمانی آسیا  و بازی های آسیایی جاکارتا است. اکنون مسئولیتی که دارم سنگین است و تلاش می کنم سربلند از مسابقات بیرون بیایم. حتی اگر خواسته هایی که داریم هم انجام نشود باز هم همه رکابزنان نهایت تلاش خود را می کنند. البته من باید از اسپانسرم تشکر کنم که همیشه حامی من بوده است.

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *