«ازدواج رنج مقدس»

آدم‌ها به بهانه‌هاي مختلفي با هم ازدواج مي‌كنند. قصد خير و خوشبختي چيزي است كه در همه ازدواج‌هاي دنيا مطرح است. ولي راستي چرا اكنون در سراسر دنيا و من‌جمله ايران نتايج ديگري از ازدواج حاصل مي‌‌شود. نتايجي كه بر خلاف خواسته طرفين ازدواج است .این کتاب که بر اساس تنها مقاله پرفسور کارل گوستاو یونگ نوشته شده است، به شما می‌گوید چگونه باید به حل ریشه‌ای مسائل زناشویی با نگاهی روانکاوانه دست یافت .زبان کتاب بسیار ساده و کاربردی و قابل استفاده برای همگان است.

روند اين كتاب اين راز را براي شما افشا مي‌كند كه كودكي ما، زندگي زناشويي والدين، جاهايي كه در كودكي با خود گفته‌ايم كه هيچ‌گاه زندگي شبيه والدينمان نخواهيم داشت، فانتزي‌هايي كه درباره زن و مرد ايده‌آل داشته‌ايم… همه و همه باعث توليد انتظاراتي مي‌گردند كه عدم تحقق آن‌ها احساس شكست را به ما منتقل مي‌كند و ما كه از شكست گريزانيم، به جاي تحليل موقعيت خیلی سریع تجديد قوا براي حمله بيشتر را در دستور كار قرار مي‌دهيم و اين روند تا بدانجا پيش مي‌رود كه ما آرام آرام به افسردگي حاصل از عدم تغيير طرف مقابل مي‌رسيم و در نهايت به تصميم جدايي نزديك مي‌شويم.

کتاب “ازدواج رنج مقدس ‏(‏تحلیل ریشه ای اختلافات و راهکارهای کسب احساس رضایت در زندگی زناشویی‏)‏ “نوشته داریل شارپ‏ با ترجمه سیمین موحد توسط نشر بنیاد فرهنگ زندگی در قطع رقعی و با جلد شومیز در 148 صفحه و با قیمت 17هزار تومان به چاپ رسیده است‏.‏

 

 

جواد لگزیان

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *