آزادی فضای مجازی میدانی برای جنگ نرم دشمن شده است

امام جمعه مشهد با انتقاد از سیاست دولت در فضای مجازی، گفت: امروز پلیس فتا باید فضای مجازی را قبضه کند.

آیت‌الله سیداحمد علم‌الهدی ظهر جمعه در خطبه‌های عبادی سیاسی نماز جمعه مشهد که در حرم مطهر رضوی برگزار شد، با اشاره اینکه «ایام شهادت جانگداز سیدالشهدا و اسارت اهل‌بیت امام حسین(ع) است»، اظهار کرد: مسئله اسارت به عنوان فصل دوم انقلاب عاشورا نقش دفاع نرم در برابر جنگ نرم بود و دستگاه یزیدی بعد از جنگ سخت و سرکوبی نسبت به وجود اقدس اباعبدالله(ع) و یارانشان در کربلا، جنگ نرم را در مسیر اهداف خود ادامه داد.

امام جمعه مشهد با اشاره به اینکه «مهم دفاع نرم ما در برابر جنگ نرم دشمن است»، خاطرنشان کرد: متاسفانه مشکل امروز ما در جریان کشور همین است و امروزی که اقتدار نظام ما جمهوری اسلامی را قدرت اول در منطقه قرار داده، امروز رقم‌زنِ تمام سیاست‌ها در منطقه خون ایثارگرانه شهدای ما در جبهه‌های دفاع از حرم است و امروزی که بچه‌های ما با خون خود ثابت کردند که ما قدرت اول هستیم و اقتدار مال این نظام است، اما در فضای مجازی چنان وا داده‌ و ولنگاریم که فضای مجازی را میدانی درست کرده‌ایم برای جنگ نرم دشمن و دفاع نرمی در برابر جنگ نرم دشمن نداریم.

وی با تاکید بر اینکه «امروز پلیس فتا باید فضای مجازی را قبضه کند»، عنوان کرد: نیروی انتظامی یک نیروی مسلح تحت فرماندهی فرمانده کل قواست و نباید تابع سیاست‌های جناح‌گرایانه یک عده قدرت‌یاب باشد که اگر آن‌ها اراده کردند یک فضای باز سیاسی به‌نفع هم‌سنگرها و هم‌فکرهای خودشان به‌وجود بیاورند و فضای مجازی اینگونه ول داده شود.

علم‌الهدی با بیان اینکه «متاسفانه در عرصه‌هایی که باید فضای مجازی را مدیریت کنند، نمی‌کنند»، ادامه داد: این وزیر جوان هم مثل آن وزیر مسن هیچ‌کار نکرد یا کاری نتوانست بکند یا نگذاشتند کاری کند. شما که قهرمانان ایثارگر مدافع دین هستید باید به عرصه بیایید و پلیس فتا با قدرت در عرصه فضای مجازی وارد شود.

وی ادامه داد: ما با این موقعیتی که از نظر اقتدار در دنیا داریم، بعد در فضای مجازی حتی سران قوای ما هم امنیت ندارند، مسئولین بزرگ کشور و نظام ما امنیت ندارند و بایستی حیثیت و آبرو و عِرض یک رئیس قوه در فضای مجازی مورد دستبرد و تجاوز قرار گیرد و مورد اهانت واقع شود و اصلا دستگاه‌های اجرایی کشور به روی خودشان نیاورند.

 

 

منبع: ایسنا

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *