45 درصد مدارس خوشاب فرسوده است

رئیس آموزش و پرورش خوشاب گفت: 45 درصد از فضاهای آموزشی این شهرستان قدیمی و فرسوده بوده و نیازمند بازسازی آن نیاز به کمک نیکوکاران دارد.

براتعلی معصومی به وجود 113 مدرسه در خوشاب اشاره و بیان کرد: ظرف یک سال اخیر سه طرح آموزشی و ورزشی با هزینه 21 میلیارد ریال با مشارکت افراد نیکوکار و اداره کل نوسازی توسعه و تجهیز خراسان رضوی در این شهرستان اجرا و بهره برداری شده است.

وی ادامه داد: در این چارچوب خوابگاه شبانه روزی دخترانه فدک روستای داراب با هزینه 9 میلیارد ریال در سه طبقه و مدرسه پنج کلاسه بخش مشکان با هزینه چهار میلیارد و 500 میلیون ریال ساخته شدند.

او افزود: همچنین سالن ورزشی روستای شم آباد با هزینه هفت میلیارد و 500 میلیون ریال به بهره برداری رسید و سه سالن ورزشی در روستاهای رباط جز، مشکان و نوده انقلاب در دست ساخت است که سالن ورزشی رباط جز و مشکان بیش از 75 درصد پیشرفت دارند.

رئیس آموزش و پرورش خوشاب گفت: هم اکنون 85 درصد مدارس روستایی این شهرستان به سامانه گرمایشی شوفاژ و وسایل استاندارد مجهز است و تنها 10 مدرسه در مناطق روستایی باقیمانده که تا پایان امسال مجهز به سامانه گرمایشی استاندار می شوند.

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *