نماینده سبزوار بر نقش نظارتی مجلس در مصوبات قانونی‌اش تاکید کرد

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی درباره نقش نظارتی مجلس در رابطه با فعالیت دفاتر و مصوبه قانونی مربوطه گفت: مجلس شورای اسلامی هم چنان وظیفه نظارتی در رابطه با مصوبات قانونی خود  را به عهده دارد و در  مورد  فعالیت دفاتر پیشخوان خدمات دولت نیز به همین گونه است.

رمضانعلی سبحانی فر اظهار کرد: وظیفه نظارتی بر فعالیت دفاتر پیشخوان خدمات دولت برابر قانونی که مصوبه مجلس است در حال حاضر به عهده سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی در وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات است و این سازمان در حال حاضر مسوول دفاتر پیشخوان است بنابراین وظیفه دارد  برنامه ها و تمهیداتی بیاندیشد تا کلیه خدمات  دستگاهها  و وزارتخانه ها به دفاتر پیشخوان خدمات دولت برای واگذاری به مردم داده شود.

وی افزود: یکی از مهم ترین موضوعاتی که باید به آن توجه شود این است که آموزش های لازم و کافی  به دفاتر برای ارائه خدمات داده شود و پس از آن مجوز مربوطه برای دفاتر صادر شود که در حال حاضرنیز به همین گونه است و لازم است در این زمینه نیز توجه بیشتری صورت گیرد.

سبحانی فر تاکید کرد: کار واگذاری خدمات به دفاتر باید با سرعت بیشتری انجام شود  و با توجه به بحث ضرورت  توسعه دولت الکترونیک  در برنامه ششم توسعه باید هر چه زودتر خدمات از طریق الکترونیکی و  دفاتر پیشخوان خدمات دولت  به مردم داده شود.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی درباره نقش نظارتی مجلس در این زمینه نیز توضیح داد: مجلس شورای اسلامی هم چنان وظیفه نظارتی را در زمینه مصوبات قانونی بر عهده دارد  و در رابطه با فعالیت دفاتر نیز به همین گونه است؛ ما تاکیدات لازم را در این رابطه به دستگاههای مربوطه داده  و پی گیری های لازم  نیز انجام می شود.

 

 

منبع: پایگاه خبری پیشخوان دفاتر ارتباطات و فناوری اطلاعات

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *