«پراید» بی‌کیفیت است

نماینده نیشابور و فیروزه در مجلس شورای اسلامی گفت: پراید بی‌کیفیت است و پاسخگوی استانداردهای روز دنیا نیست. متاسفانه ما خودرویی در کشور نداریم که هم رنج قیمتی پراید باشد تا بتواند استانداردهای بین المللی را رعایت کنند

حمید گرمابی افزود: تا زمانی که نتوان جایگزین مناسبی برای پراید پیدا کرد، نمی‌توان خط تولید پراید را قطع کرد. خودرویی باید جایگزین پراید شود که با قدرت خرید طبقه متوسط و دهک‌های کم درآمد جامعه سنخیت داشته باشد.

نماینده مردم نیشابور و فیروزه در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه بدقولی برخی شرکت‌های خودرو سازی برای تحویل به موقع خودرو به مشتریان نشان عدم دقیق برآورد میزان تولید دارد،گفت: وضعیت برنامه ریزی خط تولید و کمبود برخی از قطعات یدکی خودرو از دلایلی است که خودرسازن برای دیرکرد در تحویل خودرو اعلام می‌کنن

عضوکمیسیون صنایع ومعادن مجلس،گفت: شهروندان تنها برای ثبت سفارش خودرو به نمایندگی‌های مجاز اعتماد کنند تا کلاهبرداران نتوانند از اعتماد آن‌ها سواستفاده کنند.

گرمابی درباره عدم پایبندی برخی از خودرسازان در زمان ذکره شده در قرارداد نسبت به تحویل خودرو به مشتریان افزود: عدم تامین قطعات یدکی از تولیدکنندگان داخلی و یا دشواری تهیه لوازم یدکی خارجی برای خودروسازان از عواملی است که برخی خودروسازان اعتقاد دارند؛ نمی توانند میزان تولید خودرو را در روز و ماه برآورد کنند.

عضو کمیسیون صنایع ومعادن مجلس، تصریح کرد : این اتفاق موجب می‌شود که خودروسازان نتوانند طبق روز و ماه خودرو را تحویل مشتری بدهند.

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *